הפועל נוף הגליל קיבלה הבטחה מבית"ר ירושלים, שתיקח על עצמה את ההוצאות הכספיות במידה שאחד מאוהדי לה פמיליה יתבע את העולה החדשה על כך שהוא לא הורשה להיכנס הערב (שני, 20:15) לאצטדיון גרין, על פי בקשת האורחת. יהיה זה משחק החוץ הראשון של בית"ר מאז האירועים הקשים מול הפועל ת"א בבלומפילד.
בית"ר בעצמה תקצה 35 מאבטחים וצוות צילום מיוחד לטובת התמודדות מול אוהדי הקבוצה, ותמונות של 40 מחברי הארגון הועברו למשטרה המקומית ולסדרנים כדי לסייע בזיהוי, כל זאת בזמן שאוהדי לה פמיליה טוענים כי מדובר במהלך לא חוקי.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
שלט של לה פמיליה ביציע. הארגון טוען שהמהלך לא חוקי
(צילום: עוז מועלם)
גם אנשי משרד התרבות והספורט שוחחו עם מפקד המשטרה המקומית וביקשו שהכוחות יטפלו באפשרות לעימותים בתוך יציע בית"ר. מאות מאוהדי הקבוצה הירושלמית מתכוונים להגיע הערב למשחק.
אחרי שניצחה במחזור שעבר את הפועל חיפה, בית"ר תנסה להמשיך במומנטום בקרב התחתית היום. לסגל יחזרו אוראל דגני, מרקו ינקוביץ' ולירן רוטמן. לא ברור מי מבין המגנים הימניים יפתח – רועי הרמן או עוזיאל פרדו – וישנה התלבטות גם בין ניב זריהן לאדווין ג'אסי בחלק הקדמי.
2 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן. "הכל תלוי בגישה שלנו"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"נוף הגליל היא קבוצה פיזית מאוד, עם הרבה שחקנים מהירים וניסיון מאחורה. הכל תלוי בגישה שלנו. אם לא יהיו לנו האגרסיביות והרוח שיש להם, לא נשיג נקודות. אני בטוח בקבוצה, השבוע שעבר נגמר והכל מתחיל מחדש", אמר המאמן ארווין קומאן. "לראשונה מזה ארבעה חודשים, אוכל לערוך בחירות לגבי מי שישחק. אני מקווה שכולם יישארו כשירים להמשך".
הקשר תמיר עדי, שעשוי לפתוח כבלם: "הכי חשוב לנו לייצר המשכיות וביטחון. בליגה הזאת אין יותר מדי בטן, מהמקום האחרון עד השישי-שביעי הכל צפוף, כך ששני ניצחונות יכולים לקחת אותך קדימה ולהפך. חדר ההלבשה מגובש מאוד וראו את זה גם בתקופות שדברים פחות עבדו".