"לא היינו צריכים לשחק נגד בית"ר ירושלים, אחרי יום טעון כזה עם דברים שלא קשורים בכלל לכדורגל. זה לא היה נכון. אני ביקשתי מהמשפחה שלי שלא להגיע בגלל המתיחות לטדי וקיוויתי שרק נחזור בשלום". אחרי שמתחם האימונים של הפועל ת"א נשרף בין שבת לראשון, חיים סילבס הוביל את קבוצתו - שנותרה עם 10 שחקנים במשך מחצית שלמה - לניצחון החשוב ביותר שלה העונה, 1:3 בטדי.
בשל המתיחות שנוצרה בעקבות שריפת המתחם בחודורוב, רבים מאוהדי הפועל ביטלו את הגעתם לטדי. "מהבוקר היינו רק על הדבר הזה", הודה אחד השחקנים. "למי בכלל היה ראש לכדורגל, אבל מצד שני זה נתן לנו מוטיבציה אדירה, אחרי ששרפו לנו את הבית. החזרנו את כבודנו".
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א
הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א חוגגים את הניצחון הגדול
(צילום: אלכס קולומויסקי)
סילבס, שלא דיבר עם השחקנים בירידה לחדר ההלבשה אחרי ההרחקה של אל-ים קנצפולסקי והשוויון של דנילו אספריה, סיפר: “מהרגע שהתחברתי לקבוצה גילינו יציבות. זו לא עונה רגילה, כבר שלושה מאמנים התחלפו והקבוצה חוותה הרבה טלטלות, רוכשים ותבוסה כמו בבאר-שבע. מכל זה להתרומם זה פשוט ווינריות".
הקפטן דן איינבינדר הוסיף: "התחושות מדהימות, למרות שעברנו יום מורכב מאוד. הגענו למשחק עם המון מוטיבציה. היה חסר את החיבור לקהל לאורך העונה, ומה שקרה בבוקר המשחק באמת גם חיבר אותנו לקהל נקווה ליהנות עם הקהל בזמן שנותר עד סוף העונה".
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א
הפועל ת"א
"הגענו למשחק עם המון מוטיבציה". השמחה האדומה בטדי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בקבוצה החמיאו לניהול המשחק של סילבס, שלמרות שאחוזי ההצלחה לא גבוהים בקדנציה שלו, יש לו הפסד אחד בלבד מול אשדוד. "אם היה לנו את הישאם לאיוס מפתיחת העונה בצורה מסודרת, זה היה נראה אחרת לגמרי. הוא שובר שוויון בליגה", אמרו במועדון אחרי שהקשר נכנס כמחליף ועשה את ההבדל, כולל כיבוש השער השלישי כשעבר בקלות את אוראל דגני. "שיחקנו עוד ללא קייס גאנם, עם לאיוס היינו יכולים גם לעשות פלייאוף עליון".
אחרי שבהפועל חגגו את הנצחון, החל מהבוקר הם ילקקו את הפצעים עם שריפת מתחם האימונים שלהם. בקבוצה מעריכים כי מדובר בנזק של מיליוני שקלים, וכבר פנו לשכונת התקווה, האצטדיון בבת-ים וכפר שלם לאפשרות להתארח במתחמים שלהם, למרות שנראה כי השיקום של המבנה שנפגע ייארך מספר חודשים. המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע, כשבמכבי אש כבר הודו כי היו שלוש מוקדי דליקה, מה שמגביר את הסיכוי כי מדובר בהצתה בזדון. "לקחו היסטוריה של מועדון, עבודה של שנים ובדקה אחת הציתו אותה. הפועל זה לא מבנה, זו נשמה שאותה אף אחד לא ייקח לנו", סיכמו בקבוצה.