אכזבה בהפועל באר-שבע, שהחמיצה אתמול (ראשון) הזדמנות גדולה להיצמד למכבי חיפה במקום השני בטבלה ולברוח להפועל חיפה שבמקום הרביעי. שחקניו של אליניב ברדה הפסידו 1:0 לבני ריינה, וכעת ניצחון של מכבי חיפה הערב על מכבי ת"א יגדיל את הפער של הירוקים מדרומיים לשש נקודות.
באר-שבע הגיעה להתמודדות מלאת ביטחון מהעלייה לחצי גמר גביע המדינה באמצע השבוע שעבר, אך נראה שתחושה זו תורגמה אצל השחקנים לסוג של זלזול ביריבה מהצפון. כבר בדקה הראשונה האקס קייס גאנם העלה את ריינה ליתרון ולאורך כל הזמן שנותר לא הצליחה באר-שבע להשוות כשדווקא ריינה הגיעה למצבים טובים יותר.
1 צפייה בגלריה
הלדר לופז
הלדר לופז
שוב לא שלט בעצביו. הלדר לופס
(צילום: הרצל יוסף)
הלדר לופס, אחד השחקנים הטובים של באר-שבע העונה, לא שלט בעצביו וספג שני כרטיסים צהובים על דיבורים מיותרים עם השופט, כשהשני שבהם הגיע לאחר שריקת הסיום.
עוד לפני המשחק היו לו שמונה כרטיסים צהובים העונה כך שגם אם היה סופג כרטיס צהוב אחד אתמול היה מחמיץ את המשחק הבא נגד מכבי ת"א. אחרי המשחק כעס עליו ברדה וטען שהוא ייענש על ידי המועדון. רק בשבת שעברה, בניצחון 0:1 על הפועל חיפה, ספג לופס גם כן כרטיס צהוב על דיבורים מיותרים עם השופט, אך אז ברדה גילה כלפיו רחמים וטען שזאת תגובה טבעית אחרי שכל המשחק השופט שרק נגדו.
חוסר האונים של באר-שבע אתמול התבטא גם בהחלטה בדקות הסיום של ברדה להציב את לופס כחלוץ, כשגם זה לא עזר. למעשה, בחלק ההתקפי, חוץ מאמיר גנאח המחליף, אף שחקן לא תפקד, מה שצריך להדליק נורה אדומה גדולה לפני המשחק הקרוב נגד מכבי ת"א. מיגל ויטור יחזור להרכב מול המוליכה לאחר שריצה אמש עונש הרחקה בגין צהובים, כמו גם רועי גורדנה שלא היה כשיר אתמול ולכן לא נכלל בסגל.