זה יקרה בשבת (20.00) בסמי עופר, המורה ברק בכר יפגוש את התלמיד שלו אליניב ברדה, כשמכבי חיפה תארח את הפועל באר-שבע למשחק העונה בליגת העל. רק שבינתיים בכר גם מתמודד עם מעקב מצד הכוכב האדום בלגרד, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, שמעוניינת בו לעונה הבאה.
מועדון הפאר הסרבי מעוניין מאוד בבכר כבר בעונה הבאה, על שחוזהו בכרמל מסתיים בקיץ 2024. הכוכב האדום, יש לציין, בדרך הבטוחה לאליפות שמינית ברציפות בארצה, כאשר עשרה מחזורים לסיום העונה היא במקום הראשון עם יתרון של 18 נקודות על פני באקה טופולה השנייה.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
התעניינות מהכוכב האדום. בכר
(צילום: גיל נחושתן)
קרב המאמנים: בכר, עם חמש אליפויות, רוצה לעשות צעד משמעותי לעבר האליפות השישית, על רקע השמועות על מו"מ עם הכוכב האדום בלגרד. אחרי שבמחזורים האחרונים של העונה הסדירה ניסה בכר הרכבים שונים ומשונים, הוא שינה גישה ונתן לאצילי וסבע לפתוח ביחד, וזה התגלה כבינגו גדול. הניסיון של בכר וההיכרות שלו עם היריבה נותנים לחיפה יתרון על הקווים.
אליניב ברדה השלים רק לאחרונה שנה כמאמן ראשי. אבל למרות חוסר הניסיון, בטח לעומת היריב שמולו, ברדה כבר הוכיח שהוא יודע לכפר על זה בחשיבה יצירתית והחדרת אמונה בשחקניו שהכל אפשרי. ברדה כבר ניצח את בכר שלוש פעמים: בליגה (בעונה שעברה), בגמר הגביע אשתקד ואפילו בסמי עופר, באלוף האלופים. בשני מפגשי הליגה האחרונים באר-שבע הציגה ניצוצות של כדורגל חיובי, אך ירדה מנוצחת. הפעם ברדה יוותר על המחמאות ויקווה להישאר עם הנקודות.
3 צפייה בגלריה
ברדה ובכר
ברדה ובכר
המורה והתלמיד. בכר וברדה
(צילום: עוז מועלם)
המפתחות לניצחון: החלק הקדמי של מכבי חיפה מאוד מגוון, חזיזה, סבע, שרי וכמובן אצילי הם פריבילגיה שאין לאף קבוצה בליגת העל. היצירתיות, האיכות והכישרון שיש למכבי חיפה בחלק הקדמי זה המפתח לניצחון. בנוסף המשחקים של חיפה מול באר-שבע נוטים להיות טעונים, ולירוקים אסור להיגרר לעצבים והרחקות, דבר שבעבר עלה להם ביוקר.
בקרב הקודם בין הקבוצות באר-שבע שלטה במרכז השדה, הכתיבה את הקצב והגיעה להזדמנויות, אך ירדה עם אפס נקודות. חסר לה רק דבר אחד: רגל שתכניס את הכדור לרשת. דור מיכה החמיץ ממצב נהדר, שאפי סולימנוב החטיא פנדל וחיפה לקחה את כל הקופה. הפעם שחקני באר-שבע יהיו חייבים להיות הרבה-הרבה יותר מרוכזים.
3 צפייה בגלריה
פייר קורנו חוגג בפנים של שאפי סולימנוב אחרי החמצת הפנדל מכבי חיפה הפועל באר-שבע
פייר קורנו חוגג בפנים של שאפי סולימנוב אחרי החמצת הפנדל מכבי חיפה הפועל באר-שבע
מי תנצח בקרב הענקיות בשבת?
(צילום: עוז מועלם)
האקס פקטור: בחיפה זה ברור: אצילי, מלך השערים של ליגת העל, חזר לפורמה בדיוק במאני טיים ואין ספק בנוגע למידת ההשפעה שלו על הקבוצה. כשמספר 7 במיטבו זה כבר צעד משמעותי קדימה לעבר שלוש נקודות שיקרבו את הירוקים לתואר.
מיגל ויטור, בגילו ועם היסטוריית הפציעות שלו, לא אמור לשחק שלושה משחקים בשבוע. אבל באין אלטרנטיבה הוא שיחק 180 דקות במדי הנבחרת ויגיע עייף אל המשחק. בלי איאד אבו-עביד הפצוע ועם מריאנו בריירו, שצפוי לפתוח כבלם, ויטור המנוסה אמור להיות האיש שיסדר את ההגנה מול החוד האימתני בירוק.