כעס ותסכול במכבי חיפה לאחר ההפסד 3:1 אתמול (שבת) למ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. הקבוצה של ברק בכר הציגה יכולת רעה ונראתה שוב כמו הקבוצה שלא הצליחה לנצח שלושה משחקים ברציפות עד המחזור הקודם (אז קטעו הירוקים את הרצף עם ניצחון על עירוני קריית שמונה).
"מי שחשב שהניצחון על קריית שמונה מסמן שיצאנו מהתקופה הלא טובה טעה", אמר שחקן בקבוצה לאחר ההפסד אמש. "אנחנו מציגים יכולת רחוקה ממה שאנחנו יכולים להראות וממה שברק והצוות מצפים מאיתנו. אנחנו בשלבים סופיים של העונה לפני הפליאוף וחייבים להתעורר ומהר, זו ללא ספק התקופה המקצועית הכי פחות טובה שלנו בעידן של ברק בכר ואנחנו צריכים לחזור ליכולת שאפיינה אותנו בשנים האחרונות".
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום ההפסד למ.ס אשדוד
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום ההפסד למ.ס אשדוד
שבו לסורם. שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם )
כאמור, הירוקים שוב נראו רע ונחלו את הפסדם הרביעי העונה, והפנים של ברק בכר, שישב ביציעי איצטדיון הי"א באשדוד בעקבות צבירת כרטיסים צהובים - אמרו הכל. בכר מבין שזו לא הקבוצה בדמותו. החלק ההתקפי אנמי וחסר יצירתיות, שחקנים כמו חזיזה ושרי לא מזכירים לרגע את היכולת שהתרגלנו אליה וגם בחלק ההגנתי בטובינסיקה וסק נראו חסרי ביטחון ועשו שגיאות פעם אחר פעם.
חסרונו של פייר קורנו היא ללא ספק משמעותית מאוד ובמועדון מקווים שתוך שבועיים המגן יחזור לפעילות. עומר אצילי, ששוב שילם את המחיר וירד לספסל, חזר לתמונת ההרכב לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, כך גם גם פיירו ומאוויס צ'יבוטה, כאשר דין דוד שנמצא גם הוא בתקופה רעה עשוי לא להיכלל ב-11 הפותחים. בקבוצה יעקבו בדריכות אחרי המשחק מחר בין מכבי ת"א להפועל-באר שבע ויקוו לתיקו שישמור על פער די סביר מהדרומיים ומשמעותי מהצהובים.