נבחרת ישראל לא הצליחה להמשיך את המומנטום מהניצחון הגדול על אוסטריה בבית - והובסה הערב (שלישי) 5:0 בדנמרק במוקדמות המונדיאל.
ערן זהבי, שכבש שער שנפסל בטענת נבדל במצב של 0:0, לא הצליח להשתוות לשיא הכיבושים של מוט'לה שפיגלר בנבחרת (32 שערים), ואמר בסיום: "אני ציפיתי לעשות מעבר מול דנמרק, ככה האמנתי, אבל זה לא קרה. הם היו יותר טובים מאיתנו בפיזיות, במהירות, בטקטיקה, בטכניקה, בניצול מצבים, בכל דבר. הפסדנו, אבל מסתכלים קדימה לאוקטובר, צריך לקחת את הדברים החיוביים מהמשחק".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: רויטרס)
זהבי המשיך: "הניצחון של סקוטלנד באוסטריה (1:0) מסבך את הבית, זה בית מעניין. נצטרך לנצח בסקוטלנד, זו תהיה סגירת מעגל. לוקחים את הדברים הטובים מהשבוע. לא עמדנו על הרגליים במשחק הזה, אולי היה עדיף לפגוש את דנמרק במשחק הראשון. מגיע להם כל הכבוד, זו נבחרת מדהימה".
מנור סולומון, שגם כן הבקיע שער שנפסל, הפעם בגלל עבירה של זהבי, הוסיף: "הרגשנו ביטחון עד השער הראשון שלהם, מדובר באחת הנבחרות הטובות בעולם, כזו שהגיעה לחצי גמר היורו. מסתכלים קדימה, ברור שיש אופטימיות להמשך, למרות התבוסה. יש לפנינו ארבעה משחקים מאוד קשים, מאמינים בעצמנו. מצפים לנו משחקים מאוד קשים".
3 צפייה בגלריה
סולומון מול אנדרסן
סולומון מול אנדרסן
סולומון מול אנדרסן
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
דנמרק
דנמרק
דנמרק חוגגת
(צילום: EPA)