מכבי תל אביב תעלה מחר (א', 20:30) למשחק על התואר הראשון של העונה. הצהובים ייפגשו את מכבי חיפה למשחק אלוף האלופים שייערך באיצטדיון סמי עופר בחיפה והערב דיבר המאמן פטריק ואן לוון על המשימה שצפויה לו ולשחקניו בהתמודדות.
"זה משחק שאתה מצפה לו וכמאמן אתה לא צריך לדרבן את השחקנים, הם רוצים לתת הופעה טובה כי זה המשחק הראשון שיש בו הרבה עניין, זו הפעם הראשונה שלנו בישראל העונה", אמר ואן לוון לקראת המשחק.
1 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
"אני חושב שהיה אפשר להחליט על המועד בצורה טובה יותר, שבוע לפני פתיחת הליגה", אמר ההולנדי, " הקבוצות בישראל משחקות כרגע בקונפרנס ליג והיה אפשר לחשוב יותר על התזמון של המשחק".
על מצב הסגל אמר: "מכבי לוקחת את הזמן בבחירת הזרים, אנחנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו מביאים את השחקנים הנכונים. זו גם חלק מהסיבה למה לקחנו שחקנים צעירים יחסית מההתחלה, שחקנים עם ניסיון בליגה השנייה וחלק מהשחקנים שהיו מושאלים. לתת להם הזדמנות להוכיח את עצמם. עכשיו נחליט מה הצעדים הבאים שלנו. אני רואה קבוצה מוכשרת מאוד. אנחנו מרוצים מאוד מהאיכות שהשחקנים הצעירים הראו ואנחנו גם יכולים לקטלג אותם כאיכותיים, למרות שהם צעירים".
על היריבה אמר: "אנחנו מכירים את האיכות של מכבי חיפה, קייראט הפתיעו אותי במשחק מולם. כמונו, גם הם מתמודדים עם הרבה משחקים רשמיים בשלב מוקדם של העונה והם ישתפרו ויהיו כשירים יותר ככל שהזמן יעבור".