מכבי ת"א אמנם התקרבה לאליפות, אך גם הערב (שני) לא הצליחה לנצח את מכבי חיפה. משחק העונה בבלומפילד הסתיים ב-1:1 והותיר את פער 10 הנקודות בפסגה בעינו, כשנותרו שמונה מחזורים לסיום הפלייאוף העליון.
"אני יוצא מאוכזב", אמר בסיום מאמן חיפה מסאי דגו, "היינו יותר טובים בחצי השני. כל השבוע דיברנו על זה שאנחנו צריכים להיות מוכנים לשני מערכים. שינינו מערך ובמחצית השנייה השחקנים עלו וואו. הם נתנו את 200 אחוז ואני גאה בקבוצה. זו אחת המחציות הטובות שלנו השנה".
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
יצא מאוכזב מהמשחק. דגו
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקני חיפה
שחקני חיפה
יצליחו שוב לסגור את הפער? ג'אבר וסק
(צילום: עוז מועלם)
"עד המשחק היום היינו בחמישה משחקים מזעזעים", הודה דגו. "זה לא מזכיר בטיפה את מה שהיה העונה הזו. איבדנו את האינטנסיביות שלנו. בסוף זה אנחנו. כשאמרתי שזה תלוי בנו, לא אמרתי את זה כדי להתגרות בקבוצות אחרות".
"אסור לגמד את מה שעשינו השנה. עשינו דברים מדהימים. אני לא מסכם את העונה. נגיע בשבת לסכנין ויש עוד הרבה נקודות. כל עוד יש סיכוי אני הולך עד הסוף. זה לא תירוץ, אבל המשחקים באירופה קצת התישו אותנו. נראינו רע מאוד אבל אין מה לעשות".
כשנשאל לגבי השמועות על המשך דרכו והמועמדות של ברק בכר, ענה: "מתעסק רק בעונה הזו. ברור שאני מאוד רוצה להמשיך פה. זה לא עוד מועדון בכדורגל הישראלי. רק מי שהיה פה יכול להבין מה הולך פה. אעשה הכול כדי שהקבוצה תסיים הכי טוב שיש, ומה שיהיה אחרי זה רק אלוהים יודע".