מחזור אחד נותר לסיום העונה - ולמרות איבוד האליפות - במכבי חיפה לא מורידים הילוך. אתמול (שלישי) הירוקים חגגו עם 1:4 גדול בטוטו-טרנר על הפועל באר-שבע, כשמאור קנדיל, פרנצדי פיירו, איתן טיבי (עצמי) ודין דוד מתחלקים ברביעייה.
עבור דוד היה זה שערו ה-20 העונה בליגת העל, אחד יותר מערן זהבי שבמקום השני ושניים מפיירו שגם כן עוד יכול לסיים בפסגה. מכבי חיפה תפגוש במחזור הנעילה לדרבי את הפועל ואילו מכבי ת"א תשחק מול ריינה - אז יוכרע מי יסיים כמלך השערים.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
שחקני חיפה חוגגים בטרנר
(צילום: דניאל כהן)
ברדה: "אני מתנצל בפני הקהל"
(באדיבות ONE)
צמד החלוצים הירוק זכו לשבחים גדולים. "פיירו ודוד הם צמד קטלני, כשהם משחקים יחד אין הגנה בארץ שמצליחה להתמודד עם המהירות, העוצמה והקטלניות שלהם", אמר גורם במועדון.
"הם משדרגים את משחק ההתקפה ומפנים המון שטחים. אם הם היו משחקים יחד כל העונה, היינו אלופים עוד לפני הפליאוף. פציעות ועומסים עלו לנו ביוקר. לא בוכים על חלב שנשפך, נסיק מסקנות ונתכנן את העונה הבאה".
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
זוכה למחמאות. דגו
(צילום: דניאל כהן)
המאמן מסאי דגו ממשיך לקצור שבחים על כך שהוא מצליח להביא את הקבוצה ברמת מוכנות כה גבוהה, גם כשסיפור האליפות נגמר באופן סופי. דגו ממשיך לקדם צעירים ולרוץ באותו קו ובמועדון אמרו: "מסאי ראוי לשבחים על הרבה מאוד דברים טובים שעשה. הוא עוזב את הקבוצה בטעם טוב".