קצת פחות משבועיים לאחר פיטוריו של רן קוז'וך ממכבי נתניה, הודיעה היום (שלישי) מכבי פ"ת כי הגיעה להבנות עם בני לם על סיום תפקידו לאחר קצת יותר משנה בתפקיד.
"בהחלטה משותפת של הנהלת המועדון ומאמן הקבוצה בני לם, הוסכם על ידי שני הצדדים על פרידה הדדית ברוח טובה", נמסר מהקבוצה. "מכבי פ"ת מודה לבני על תקופה נהדרת ועל עליית הליגה בשנה שעברה ומאחלת לו בהצלחה בהמשך".
1 צפייה בגלריה
מכבי פ"ת מכבי חיפה בני לם
מכבי פ"ת מכבי חיפה בני לם
מסיים את תפקידו לאחר קצת יותר משנה בתפקיד. בני לם
(צילום: עוז מועלם)
לם מונה למאמן הקבוצה בדצמבר 2022, אז תפס את מקומו של שי ברדה שפתח את העונה על הקווים. הוא הוביל את מכבי פ"ת בחזרה לליגת העל בתום העונה, ועכשיו, לאחר שהמלאבסים הפסידו חמישה משחקים בששת המחזורים האחרונים, הוא משלם את המחיר.
מכבי פ"ת פתחה את העונה בצורה לא רעה, עם שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בחמשת המחזורים הראשונים, כאשר אחד מהניצחונות היה על האלופה מכבי חיפה (2:3). עם זאת, כאמור, בתקופה האחרונה הקבוצה נקלעה למשבר שהביא לזעזוע.
בתום 14 מחזורים הצליחה מכבי פ"ת לצבור 15 נקודות, והיא במקום ה-9 בטבלה, כשהיא מחזיקה בההגנה הגרועה ביותר בליגה לאחר שספגה עד כה 24 שערי חובה. עזיבתו של לם מגיעה יממה לפני שהקבוצה תתארח בטדי (רביעי, 19:00) אצל הפועל ירושלים לקרב תחתית חשוב.