אכזבה גדולה במכבי חיפה לאחר ה-0:0 אתמול (ראשון) מול הפועל ת"א במשחק שנעל את העונה הסדירה. לאור איבוד נקודות נוסף של הירוקים, לצד הניצחון של מכבי ת"א עך הפועל חיפה, הפער של הצהובים בפסגת ליגת העל צמח ל-7 נקודות.
בקבוצה של מסאי דגו עסקו בהחלטה של אוראל גרינפלד להתעלם מנגיעת היד ברחבה של אל ים קנצפולסקי, על אף שראה את המהלך במסך כשנקרא ל-VAR ובכל זאת החליט לא לשרוק לפנדל. ההחלטה של השופט עוררה זעם גדול מאוד אצל הירוקים. "זו שערוריה, נמאס לנו כבר מטעויות שיפוט שבוע אחרי שבוע", אמר גורם במועדון. "זה מביך ומכריע את גורל העונה. באיגוד השופטים חייבים לעשות בדק בית דחוף".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה גדי קינדה עם השופט אוראל גרינפלד
שחקן מכבי חיפה גדי קינדה עם השופט אוראל גרינפלד
"באיגוד השופטים חייבים לעשות בדק בית". גרינפלד מוציא כרטיס צהוב לגדי קינדה
(צילום: גילי נחושתן)
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: גילי נחושתן)
במכבי חיפה מבינים שהפער ממכבי ת"א נהיה הרבה יותר משמעותי, זאת כשנותרו בקופה 30 נקודות בלבד. יחד עם זאת, הירוקים ממש לא מתכוונים להרים ידיים: "חזרנו העונה כבר מפער של 10 נקודות. יש עוד עשרה משחקים, אז העונה הזו רחוקה מאוד מלהיות גמורה. יש לנו עוד שני מפגשים עם מכבי ת"א. נבוא מוכנים, רעננים ועם סגל ארוך יותר לפליאוף ונעשה הכל לזכות כדי באליפות רביעית ברציפות", אמר שחקן בקבוצה.
בתוך כך, פרנצדי פיירו, שהוחלף אתמול במחצית בעקבות פציעה, יעבור היום בדיקות. ההערכות הראשוניות הן שלא מדובר בפציעה רצינית אלא בחבלה בלבד.
במכבי חיפה מקווים שפגרת הנבחרת תתן לפצועים את מרחב הנשימה והזמן שצריך על מנת להחלים, ושכמה שיותר מהם יחזרו לסגל של דגו לקראת תחילת משחקי הפלייאוף העליון.