תסכול בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד 1:0 למכבי ת"א בבלומפילד משער של יונתן כהן בתוספת הזמן. בקבוצה מתכוונים להתחזק משמעותית בחלון ההעברות הקרוב, כשהתכנון הוא לצרף בלם, שחקן כנף וחלוץ לסגל של יוסי אבוקסיס, שנראה מותש מאוד במחצית השנייה.
במועדון התכנסו לקבל החלטות לגבי השחקנים שישוחררו בינואר. ישנה אכזבה ממספר שחקנים בהם הזרים טרזיי תומא ומיירון גורג', ששב ארצה עם משקל עודף ולא תורם מאז. בית"ר צברה עד כה 15 נקודות, למרות נקודה אחת בלבד משני המשחקים האחרונים נגד הפועל באר-שבע ומכבי ת"א, אלא שהפחתת ארבע הנקודות ממאזנה בתחילת העונה מציבים אותה במקום ה-11 בלבד, במקום להיות חלק מפלייאוף העליון.
1 צפייה בגלריה
זהבי ודהן
זהבי ודהן
היה צריך לקבל אדום? זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בתוך כך, הצהובים-שחורים זועמים על השיפוט אמש. "ערן זהבי פוצץ לשוער שלנו את הראש, במקום לקבל אולי אפילו כרטיס אדום, השופט גל לייבוביץ' מאשר את השער, מה יש פה להבין?", זעמו. "אם לא היינו נופלים מהרגליים בגלל הסגל החסר שלנו וכל כך הרבה משחקים, לא היינו מפסידים את המשחק מול מכבי ת"א הכי חלשה שיש. במחצית הראשונה הגענו להרבה מצבים ולא כבשנו".
בבית"ר, שתשחק בראשון נגד מכבי פ"ת בטדי, החמיאו למשחק ההגנתי, ובעיקר לשוער מיגל סילבה שעד שיצא בעקבות הבעיטה של זהבי בראשו, הציג יכולת מצוינת.

ניר ביטון גמר את העונה?

בעניין אחר, מי שנפצע בצורה קשה וישנו חשש במכבי ת"א כי קרע את רצועות הברך הוא הבלם ניר ביטון. הבלם ירד עם דמעות לחדר ההלבשה מלווה ברופא המועדון, ד"ר דרור לינדנר, שנחשב למנתח המוביל בישראל בתחום זה.