למרות פתיחת העונה הפושרת של הפועל תל אביב, שסיימה אמש (שבת) בתיקו 2:2 בחוץ נגד הפועל נוף הגליל במשחק בו הציגה יכולת חלשה מאוד, בהנהלה מעניקים למאמן ניר קלינגר גיבוי עם התירוץ: "המשחק לא היה כזה קטסטרופלי".
אחרי שהפסידה להפועל חיפה בבלומפילד, הפועל ת"א הציגה משחק חלש גם נגד העולה החדשה, במיוחד במחצית הראשונה. "נוף הגליל עשו לנו במחצית הראשונה בית ספר", הודו במועדון. "זה היה נראה כמו קבוצה מליגת העל מול קבוצה מהלאומית".
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר. לא צפוי לאבד את משרתו בקרוב
(צילום: יאיר שגיא)
המחליף אושר דוידה, ששינה את המשחק עם כניסתו, היה הראשון שבעט למסגרת של נוף הגליל עם כיבוש השער שלו שמונה דקות לסיום - מה שממחיש את היכולת החלשה של הפועל. "ניצחנו את אשדוד בלי שחקנים, את קריית שמונה בעשרה שחקנים, ומאז שלושה משחקים עם שתי נקודות. בנו פה קבוצה בצורה לא נכונה", אמרו גורמים בהפועל.
עיקר הטענות הופנו כלפי דן איינבינדר, שסידר לנוף הגליל את השער הראשון שלה. למרות העובדה שהשווה מהנקודה הלבנה בדקות האחרונות, הייתה כלפיו ביקורת נוקבת במועדון: "שחקן שמשחק בעמידה. בדיוק הטעות של הפועל, שהחתימה את כל הוותיקים של הליגה – איינבינדר, עידן ורד, שטקוס שיש לו יותר שערים עצמיים מספיגות העונה, וגם היכולת החלשה של לוסיו. ברור לאן אנחנו הולכים".
3 צפייה בגלריה
נחמני חוגג, איינבינדר על הרצפה
נחמני חוגג, איינבינדר על הרצפה
ספג ביקורת נוקבת. איינבינדר על הדשא בזמן שנחמני חוגג
(צילום: גיל נחושתן)
מאות מאוהדי הפועל הגיעו אמש לצפון. רבים מהם שלחו הודעות להנהלת הקבוצה בבקשה שתבצע זעזוע בעמדת המאמן והציעו את קובי רפואה, אולם בהנהלת הפועל עדיין עומדים על כך שקלינגר יישאר.
סלים טועמה יעמוד אחרי פגרת הנבחרת בפעם האחרונה על הקווים במשחק נגד בית"ר ירושלים. "נשארנו בעשרה שחקנים, אני שמח שעוד הובלנו, וחבל שבשער חסר המזל הכדור פגע בשוער ונכנס", הוא אמר בסיום. "אנחנו מסתפקים בנקודה הזו, תודה לעידוד המטורף של האוהדים שלנו, נחזיר להם במשחק הבא".
3 צפייה בגלריה
אושר דוידה ועידן ורד חוגגים
אושר דוידה ועידן ורד חוגגים
אושר דוידה עם עידן ורד. "היה חוסר מזל בסוף"
(צילום: גיל נחושתן)
אושר דוידה סיכם: "ידענו שנגיע למשחק קשה באצטדיון קשה, מול קבוצה אגרסיבית שנלחמת עד הדקה האחרונה. היה קצת חוסר מזל בסוף, אין מה לעשות".