עכשיו זה רשמי: גיא בדש חתם היום (רביעי) בהפועל באר-שבע ל-3 שנים. בדש שיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל ירושלים כשבסך הכל כבש במדיה 18 שערים.
בדש אמר לאחר החתימה: "אחרי שנים משמעותיות במקום אוהב ומשפחתי, אני מחליף היום את המדים האדומים של הפועל ירושלים במדים אדומים חדשים. זו ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת במועדון הכדורגל הפועל ירושלים, לחברים וכמובן לאוהדים. עברנו כברת דרך מרגשת יחד ועל כך אני אסיר תודה".
3 צפייה בגלריה
גיא בדש
גיא בדש
רכש חדש. בדש
(צילום: באדיבות הפועל באר-שבע)
"אני מאחל לי ולכל הקבוצה שתהיה זו עונה שתענה על הציפיות שלנו ושל האוהדים, שנעמוד באתגרים האישיים והקבוצתיים, שנתפתח יחד ונלמד ממשחק למשחק. אני מאחל לכולנו תקופה מלאה בחוויות וכדורגל מהנה".
בנוסף, באר-שבע צירפה זר שני הקיץ, מדובר בשבדי כריסטופר פטרסון - שחתם גם הוא ל-3 שנים. הקשר ההתקפי, שבשנים האחרונות שיחק בפורטונה דיסלדורף מהליגה הגרמנית השנייה, עבר בדיקות רפואיות בבית החולים סורוקה ולאחר מכן חתם רשמית. פטרסון, בן ה-28 וחצי, כבש בעונה שעברה ארבעה שערי ליגה והוסיף שני בישולים. כאמור מדובר בזר השני שבאר-שבע מצרפת הקיץ, כשקדם לו אנתוניו ספר הרומני.
3 צפייה בגלריה
כריסטופר פטרסון
כריסטופר פטרסון
הצטרף. פטרסון
(Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)
בכך למעשה עומד אליניב ברדה במשימה שהציב לקבוצה בסיום העונה: לצאת אל מחנה האימונים כשרוב הסגל כבר סגור, זאת בניגוד לעונה שעברה, אז הקבוצה סיימה את בניית הסגל די מאוחר. לקבוצה אפשרות לצרף זר נוסף, זאת מכיוון שהחלוץ השבדי אסטריט סלמאני לא אמור להישאר. הכוונה היא שהזר הנוסף יהיה שחקן הגנה.

גלזר: "השנתיים האחרונות היו הטובות בחיים שלי"

מי שעוזב את באר-שבע הוא כמובן השוער עומרי גלזר, שאמור לחתום בימים הקרובים בכוכב האדום בלגרד. היום הוא העלה פוסט פרידה מהקבוצה: "מוזר לי מאוד להיפרד, כבר כמה ימים שאני מנסה לחשוב מה לכתוב, איך להגיד שלום, זאת פרידה אבל זה לא הסוף אני בטוח. תודה על כל הרגעים, הזיכרונות והתארים שילכו איתי ועם המשפחה שלי לנצח".
3 צפייה בגלריה
עומרי גלזר שוער הפועל באר-שבע
עומרי גלזר שוער הפועל באר-שבע
נפרד מהקבוצה. גלזר
(צילום: עוז מועלם)
השנתיים האחרונות היו השנתיים הטובות בחיים שלי, אפשר להגיד שהשנתיים האלה הרגישו יותר כמו עשר. הבית שלי תמיד יהיה באר-שבע, בית שאפשר לי לגדול ועכשיו לפרוש כנפיים ולכבוש יעדים נוספים".
פורסם לראשונה: 09:56, 21.06.23