משחק העונה, טייק 3. כשהיא עם שישה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון, מכבי חיפה יוצאת הערב (שני, 20:30) לבלומפילד למשחק סופר חשוב ומשמעותי עבורה מול מכבי ת"א. הירוקים סופרים נקודה בודדת בשלושת משחקי ליגה האחרונים, ובקבוצה יודעים שככה אי אפשר לזכות באליפות.
הקבוצה של מסאי דגו רחוקה 10 נקודות ממכבי ת"א שבפסגה. מעבר לפער המשמעותי מדובר ביתרון מנטאלי גדול מאוד שיש לצהובים מה ששם לחץ לא קטן על האלופה, שמגיעה ללא פרנצדי פיירו שעדיין לא יעמוד לרשות הצוות המקצועי, אך עם דין דוד שיחזור להרכב לאחר תקופה ארוכה של היעדרות. דגו צפוי לפתוח עם שלושה בלמים, כאשר עלי מוחמד, שחסרונו הורגש היטב ברבע גמר הגביע מול מכבי נתניה, יחזור גם הוא להרכב.
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
"השמועות על עתידו לא עושות טוב לאף אחד". מסאי דגו
(צילום: גיל נחושתן)
"זה משחק שאין ממנו דרך חזרה, אי אפשר לתקן, אנחנו חייבים לנצח ולחזור חזק למאבק האליפות", אמר שחקן בקבוצה. "זה כמו גמר גביע. נבוא מוכנים ודרוכים ונעשה הכל לחזור לנצח". על הדיבורים סביב המאמן שיעמוד על הקווים בעונה הבאה: "השמועות והדיבורים סביב עתידו דגו וזה שבכר אולי יחליף אותו לא עושים טוב לאף אחד, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים לא להתייחס לרעשי הרקע".
לצד הדיבורים על עתידו של דגו, למשחק הערב תהיה משמעות גדולה מאוד בנוגע לעתידו. המאמן זכה להערכה גדולה מאוד על יכולתו המקצועית ועל דברים רבים שעשה במהלך העונה כמו שיתוף צעירים, התמודדות עם המלחמה, סגל קצר ועזיבה של כוכבים רבים אך לסיום העונה תהיה משמעות גדולה עבורו ועשויה להכריע בנוגע לעתידו בעונה הבאה.