מכבי חיפה כבר הוליכה 0:2 משערים של גדי קינדה (5) ותומר חמד (39, פנדל), וכשהיה נדמה שהמשחק גמור הצליחו השחקנים של איציק ברוך לחזור עם שערים של אופק פישלר (66) ושל עלי חטיב (69). הקבוצה של מסאי דגו מיהרה להגיב עם 2:3 מראשו של חמד (71), אבל עמוק בתוספת הזמן נרשמה הדרמה הגדולה, הפעם בעקבות שער של המחליף, אור אינברום (90+2). אבל התקווה לדרמה מבחינת המארחת נגוזה עם שער של סוף פודגוראנו (111) וצמד של ענאן חליאלי (119, 120+3) ששלחו את האלופה לשמינית הגמ.
מכבי חיפה כבר הוליכה 0:2 משערים של גדי קינדה (5) ותומר חמד (39, פנדל), וכשהיה נדמה שהמשחק גמור הצליחו השחקנים של איציק ברוך לחזור עם שערים של אופק פישלר (66) ושל עלי חטיב (69). הקבוצה של מסאי דגו מיהרה להגיב עם 2:3 מראשו של חמד (71), אבל עמוק בתוספת הזמן נרשמה הדרמה הגדולה, הפעם בעקבות שער של המחליף, אור אינברום (90+2). אבל התקווה לדרמה מבחינת המארחת נגוזה עם שער של סוף פודגוראנו (111) וצמד של ענאן חליאלי (119, 120+3) ששלחו את האלופה לשמינית הגמר.
2 צפייה בגלריה
הפועל כפר סבא מכבי חיפה מסאי דגו
הפועל כפר סבא מכבי חיפה מסאי דגו
"צריך ללמוד מהמשחק הזה". דגו
(צילום: יאיר שגיא)
המאמן המנצח מסאי דגו אמר בסיום: "משחק מלחיץ. חצי ראשון עשינו אותו קל, ואמרנו במחצית שצריך לתת את השלישי כדי לגמור את המשחק אבל המשחק הלך לכיוון קטסטרופלי. אני מאוכזב. צריך ללמוד מזה, היינו רגע מללכת לפנדלים. האם זלזלנו? באנו בגישה טובה גם דיברתי איתם על הנייחים של עלי חטיב, מכיר אותם מהלאומית. מה שקרה בחצי השני, אני לא אתן לזה לעבור. אבל עברנו שלב, הכי חשוב".
"ההרכב? המחצית הראשונה הייתה טובה והיינו צריכים לסיים את המשחק אבל ברגע שכפר סבא נתנה את ה-2:1 היא חזרה. אבל כמו שכאשר אנחנו מצליחים כולם ביחד גם בזה כולנו צריכים לחשוב איך זה קרה. בדקה 60 הייתי חייב לעשות שינויים כי במחזור הבא מצפה לנו משחק נגד הפועל באר-שבע, בטרנר, שלא נבוא לשם עייפים מדי".
2 צפייה בגלריה
סוף פודגוראנו
סוף פודגוראנו
פודגוראנו כובש ומשחרר לחץ בחיםה
(צילום: יאיר שגיא)
איציק ברוך: "מאוד קרוב בסוף זה נגמר בצורה מאכזבת. אין מילים לתאר כמה אניגאה בחבר'ה האלה. אני פה בסך הכל שבועיים וחצי ובאתי בסך הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. היום הוכחנו שיש פה קבוצה רואיה, בטח ללאומית. היו הפתעות כאלה בעולם, ניסינו להחדיר את האמונה שזה אפשרי, זה היה קשה, וחייב לציין את עלי חטיב - הוא שחקן ענק".