משטרת ישראל הוציאה בצהריים (ראשון) הודעה ובה מסרה למעשה כי על פי השוטרים שנכחו באירועים המכוערים באצטדיון דוחא במשחק בין בני סכנין למכבי נתניה, הקהל האורח היה זה שהשליך קודם לכן אבנים על אוהדי המארחת, בניגוד למה שנטען אתמול ע"י נתניה.
"בדקה ה-95, בעקבות ההפסד של סכנין, החלו חלק מאוהדי סכנין לקרוא קריאות גנאי ואף זרקו חפצים לעבר המגרש. בשלב מסוים כשאוהדי סכנין כבר היו מחוץ לאצטדיון, התחילו חילופי גידופים בין שני הקהלים וכמה אוהדי נתניה השליכו אבנים לעבר אוהדי סכנין, שתבגובה השליכו אבנים לכיוון היציע של נתניה ונמלטו. אוהדים אחרים של סכנין מנעו מהם להמשיך בהשלכת האבנים".
2 צפייה בגלריה
אוהדי נתניה באצטדיון
אוהדי נתניה באצטדיון
אוהדי נתניה
(צילום: אורן אהרוני)
כזכור, בנתניה טענו כי אוהדי סכנין החלו במהומה כשזרקו אבנים אל עבר היציע. לפי מספר עדויות, לא מעט ילדים נלחצו ורצו לתפוס מחסה מתחת למנהרת הכניסה. "זה יכול היה להסתיים באסון", אמר אחד מאוהדי נתניה. "בושה שזה עדיין קורה בכדורגל שלנו. סגרו אותנו ביציע וספגנו מטר של אבנים. בנס זה לא הסתיים בנפגעים".

סכנין תסייע למשטרה לאתר את המתפרעים

שוב לחץ בבני סכנין, ולא רק מבחינה מקצועית, אלא בעיקר בשל האירועים האלימים בסיום שגרמו ללא מעט מבוכה בקרב ראשי המועדון ואנשיו. בסכנין גינו את האלימות ואף ניסו תוך כדי להרגיע את הרוחות. מאוחר יותר הבהירו במועדון כי האבנים נזרקו מחוץ למגרש פנימה. בסכנין, שעמדה לדין על התנהגות אוהדיה רק לפני מספר ימים, חוששים מעונש כבד עד כדי סגירת אצטדיון דוחא.
2 צפייה בגלריה
האנשים על כר הדשא בדוח ממתינים לשריקת הפתיחה
האנשים על כר הדשא בדוח ממתינים לשריקת הפתיחה
אצטדיון דוחא
(צילום: שמעון אלבז)
בקבוצה כבר החלו להתגונן: "איך ייתכן שאנחנו משלמים כל כך הרבה כסף לאבטחה ובסוף קורים דברים כאלה?". בסכנין כבר הבהירו כי יסייעו למשטרה לאתר את אותם מתפרעים ומשליכי אבנים, בין היתר בעזרת מצלמות האבטחה באצטדיון ומסביבו.
פורסם לראשונה: 06:56, 03.10.21