מגן נבחרת ישראל והפועל ת"א, דורון ליידנר, מצא בית חדש, כשחתם לארבע שנים באלופת יוון אולימפיאקוס. מועמדותו של ליידנר לאימפריה היוונית פורסמה לראשונה ב-ynet.
אולימפיאקוס, שהובסה ברביעי 4:0 על ידי מכבי חיפה והודחה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, החליטה ללכת על הכישרון בן ה-20, אחריו עקבה בין היתר במשחקי הנבחרת מול איסלנד ואלבניה בהם בישל. במהלך מחנה האימונים של הפועל בבלגרד התקבלה ההצעה על ליידנר, שישתכר כ-300 אלף אירו לעונה.
1 צפייה בגלריה
דורון ליידנר שחקן אולימפיאקוס
דורון ליידנר שחקן אולימפיאקוס
ישתכר כ-300 אלף אירו בעונה. ליידנר
(צילום: אתר אולימפיאקוס)
בהפועל ת"א העריכו כבר בסיום העונה כי שני שחקני בית יימכרו: אחרי ששי אליאס עבר לבאר-שבע תמורת 750 אלף אירו, ליידנר סומן כשם הבא. היכולת הנהדרת שלו בנבחרת הגבירה את הביקוש עליו, כאשר שלושה מועדונים הביעו עניין לצרפו: סאסואולו ובולוניה האיטלקיות ואוסטריה וינה שאליה המריא להתרשמות. האוסטרים היו מוכנים לשלם 1.8 מיליון אירו, אך בסופו של דבר לא הגיעה הצעה רשמית.
בהפועל ת"א ניסו לשמור בחשאיות את דבר המגעים עם אולימפיאקוס, כדי שהעסקה לא תיפול הפעם, אבל ליידנר כבר שיתף את חבריו בחדר ההלבשה על עזיבתו - ולא שותף במשחק האימון האחרון מול וויבודינה (2:2). מי שיחליף אותו הוא יהב גורפינקל, ששיחק בנורשפינג השוודית.
המאמן הפורטוגלי של אולימפיאקוס, פדרו מרטינש, מחפש כבר תקופה לחזק את עמדת המגן השמאלי, שבה משחק כרגע המולדובי הבינלאומי אולג ריבצ'יוק, איתו אמור להתחרות ליידנר.