השאלה לגבי הריצה המדהימה של הפועל באר-שבע, הוא לא האם היא תיעצר אלא מתי. ואתמול, בדוחא, כבר היה נדמה שזה קורה אבל בתוספת הזמן הבהירו השחקנים של אליניב ברדה שהתשובה לשאלה הזאת תחכה לפחות שבוע נוסף עם ניצחון (0:2) תשיעי ברציפות בליגה (ועשירי בכל המסגרות).
הגנת בני סכנין הצליחה לשמור על השער נקי עד הדקה ה-90 אבל אז המחליף אלון תורג'מן סחט פנדל אותו כבש הלדר לופס מהנקודה הלבנה, ושבע דקות לאחר מכן קבע החלוץ את תוצאת המשחק עם שער אישי. אגב, שתי הקבוצות נותרו בסיום בעשרה שחקנים אחרי הרחקות של מריאנו בריירו (44) וסטפן אומונגה (60).
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים בדוחא, בסיום
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים בדוחא, בסיום
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים בדוחא, בסיום
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
אפשר להגיד שזהו ניצחון של אופי עבור באר-שבע, שהגיעה למשחק בתנאי מזג אוויר לא פשוטים ובעיקר על מגרש שבשל הגשמים הרבים היה רחוק מלהיות ידידותי למשתמשים. זו לא הייתה הופעה מרשימה של הקבוצה מבירת הנגב, וסכנין מצידה הציגה משחק הגנה קשוח, שהשתלם, לפחות עד הדקות האחרונות.
איש המשחק, תורג'מן, קיבל בשעות המוקדמות של יום המשחק טלפון מאשתו, שכרעה ללדת. הוא נסע לבית חולים סורוקה כדי להיות לצדה והספיק לשוב למשחק. הוא נכנס כמחליף בדקה ה-80, והשאר היסטוריה.
ובכל זאת, גם השבוע בבאר שבע (מקום רביעי, 39 נקודות) מסרבים לדבר על מאבק האליפות, כשפתיחת העונה רעה עוד מלווה את אנשי המועדון עד היום, זו שמנעה מהם להיצמד כבר עכשיו למוליכות מכבי ת"א (46 נקודות) ומכבי חיפה (42 נקודות). המטרה היא קודם כל המקום השלישי, בו ניצבת הפועל חיפה (40 נקודות), שבעצמה נמצאת בכושר מצוין כשהשלימה אמש, במושבה, משחק שביעי בליגה ללא הפסד אחרי 0:2 על הפועל פ"ת.
בקבוצה עדיין לא זנחו את תוכניות החיזוק ומעוניינים לחזק את החוד כאשר הוגשו כבר הצעות לסרבי בן ה-28 קומנן אנדריץ׳ שמשחק בקלרמון הצרפתית, ולאוסטרי בן ה-29 מרווין אגהו שמשחק בליגה הדנית במדי רנדרס.
בעוד שבוע (ראשון, 20:00) תארח הפועל באר-שבע בטרנר את מכבי נתניה, שתנסה לצאת על חשבונה מהתקופה הרעה, אחרי שצברה הפסד שני ברציפות, בבית, 1:0 למכבי פ"ת.