אכזבה בהפועל באר-שבע אחרי ההפסד 1:0 למכבי ת"א אמש (שבת). באר-שבע קיוותה מאוד לסיים סיבוב משחקים שלם ללא הפסד, אך התרחקה ממאבק האליפות כשהיא נמצאת במרחק 9 נקודות מהפסגה.
"זה מתסכל מאוד", סיכם מאמן הקבוצה אליניב ברדה את המשחק, בעיקר בשל היכולת הטובה שהפגינה קבוצתו בשליש האחרון של ההתמודדות. "יצרנו מצבים, הזזנו את הכדור הגענו למצבים מספיק טובים להשוות. במשחקים כאלה מגיעים לבלומפילד כדי לנצח, ובשביל זה צריך קודם כל לא לספוג ולהציג הרבה יותר איכות בחלק הקדמי. כדי לנצח משחקים כאלה גדולים, צריך לבוא אמיצים. היה חסר לנו קצת אומץ, בעיקר במחצית הראשונה".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר-שבע מאוכזבים
"היה חסר לנו אומץ". שחקני באר-שבע
(צילום: עוז מועלם )
המאמן גיבה את השוער הצעיר ניב אליאסי שאומנם הדף פנדל של ערן זהבי, אך יכול היה להדוף טוב יותר את הבעיטה של אושר דוידה, שמילסון ניצל כדי לכבוש מהריבאונד. גורמים בבאר-שבע העבירו ביקורת על שופט המשחק רועי ריינשרייבר שהסתפק במחצית הראשונה בכרטיס צהוב למילסון ולא הרחיק אותו בעקבות עבירה קשה שביצע.
מי שהצטיין בשורות האדומים הוא עדן שמיר, שללא שותפו במרכז השדה, רועי גורדנה המוצהב, סיפק משחק טוב מאוד, אך זה לא עזר לקבוצתו. שמיר אמר בסיום: "אנחנו לא אוהבים לצאת רק עם המחמאות. אנחנו מעדיפים לצאת עם שלוש נקודות ולצערנו זה לא קרה".
2 צפייה בגלריה
סאבוריט ושמיר
סאבוריט ושמיר
משחק טוב שלא הספיק. שמיר
(צילום: עוז מועלם)
שמיר הוסיף: "נצטרך לחזור למסלול הניצחונות. אין לנו ברירה כי כבר ביום רביעי יש לנו משחק גביע נגד עירוני טבריה. נצטרך להתאושש. אנחנו נותנים הרבה כבוד לטבריה שעושה עונה טובה בליגה הלאומית. כבר בתחילת העונה הצבנו לעצמנו את הגביע כמטרה. בנוגע לליגה, כמו שלאחר הניצחון העשירי ברציפות לא הסתכלנו על הפער מהמקום הראשון, כך גם עכשיו אנחנו לא מסתכלים".
לקראת משחק הגביע, צפויה הקבוצה לבצע רוטציה. מיגל ויטור שאתמול הוחלף במחצית בשל כאבים במפשעה יקבל מנוחה. איאד אבו-עביד, שחזר לסגל לאחר פציעה די ארוכה, אמור לקבל דקות משחק. אמיר גנאח, ששוב נכנס כמחליף וגילה יכולת טובה, אמור לפתוח בהרכב. גם דיינר קיניונס אמור לפתוח לראשונה מאז הצטרף. אנתוניו ספר, שהיה אתמול אחד החלשים בקבוצתו, צפוי לרדת לספסל.