שביעות רצון בהפועל ת"א לאחר ה-0:0 אתמול (ראשון) מול מכבי חיפה. זו הייתה הפעם הראשונה שהאדומים חזרו ממשחק חוץ מול הירוקים בסמי עופר מבלי שספגו שער.
מי שזכה למחמאות הוא המאמן, יוסי אבוקסיס: "הוא הגיע להפועל ת"א. המשחק הזה בסמי עופר זו בדיוק הסיבה שבחרנו בו להוביל את המועדון. הוא בא לקרב, בדיוק כמו שהוא יודע. בקרבות טקטיים הוא המוביל וגם מסאי דגו ראה את זה מקרוב. בעונה הבאה תהיה פה מהפכה ואז עם האיכות נהיה קבוצה טובה יותר".
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו לצד מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו לצד מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס
"בקרבות טקטיים הוא המוביל, ודגו הרגיש את זה מקרוב". אבוקסיס ודגו
(צילום: גילי נחושתן)
ייתכן שהנקודה בסמי עופר, שהרחיקה את הקבוצה ארבע נקודות מהקו האדום, עוד לפני הערעור שיתקיים השבוע בנוגע לעונש הורדת הנקודה, תהיה קריטית להישרדות. סדר המשחקים בפלייאוף התחתון כולל מפגשים בבלומפילד מול היריבות לתחתית - הפועל פ"ת, מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים.
לצד השמחה מהתיקו, בהפועל ת"א סופרים משחק שישי ברציפות ללא שער זכות. "אין לנו את האיכויות וזה עוד בערב שלאיוס היה אולי באחד המשחקים הכי טובים שלו העונה, אנחנו בבעיה קשה מאוד", אמרו במועדון. "אנחנו שמחים שסיימנו פעמיים השנה בתיקו נגד מכבי חיפה, אבל מבואסים שעזרנו למכבי ת"א. לפחות אנחנו ספורטיביים, לא מעניין אותנו כלום, בניגוד למכבי ת"א שחגגה את התיקו המאופס נגדנו ב-2010 ובסוף לקחנו בכל זאת את הדאבל".
אבוקסיס סיכם: "כולם שאלו כמה חתיכות ייגמר, אבל עשינו משחק הגנה הירואי. שני המצבים הכי טובים במשחק היו שלנו". על כך שקבוצתו לא כובשת: "מי שיבוא לאימונים יראה שאנחנו עובדים על סיומות, כל הצוות והשחקנים. בסופו של דבר נצטרך לכבוש שערים בשביל להישאר בליגה ולא לעשות רק הגנה. בפלייאוף התחתון נצטרך לשחק כדורגל יותר התקפי וטוב".
עוד אמר המאמן: "מקווה שיחזירו לכל הקבוצות את הנקודות שלקחו להן. בתחתית כל נקודה היא חשובה. כולנו בסכנת ירידה ויודעים שמאוד קרובים לתחתית ועם היד על הדופק. חייבים להשאיר את הקבוצה הזו בליגה. יש תקופות טובות יותר ופחות, עובדים קשה, לא קל למאמן להגיע באמצע הענה לקבוצה. זה באמת קשה, בטח בסוף חלון ההעברות. אני לא בא לבכות מי בנה את הקבוצה או לא, קצת ביאס אותי שהגעתי אחרי החלון ולא יכולתי להביא שחקן או שניים משלי".