אחרי רצף של שני ניצחונות במהלכם כבשה שבעה שערים, תנסה מחר (ראשון, 20:30) מכבי חיפה להמשיך את המומנטום נגד הפועל חדרה, שמדורגת במקום העשירי (110 נקודות) והפסידה באמצע השבוע 1:0 להפועל ירושלים.
במועדון עושים מאמץ להכשיר למשחק את דניאל סונדגרן ואת שון גולדברג הפצועים. עלי מוחמד שחזר לסגל בניצחון מול מ.ס אשדוד, נמצא בתמונת ההרכב. לאחר תשעה משחקים, מדורגת מכבי חיפה במקום השני (19 נקודות), במרחק 6 נקודות מהמוליכה מכבי ת"א.
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
"חשוב להימנע מפציעות". דגו
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דין דוד
שחקן מכבי חיפה דין דוד
השחקן החם של חיפה. דוד
(צילום: גילי נחושתן)
ב-15 משחקים שהתקיימו בין מכבי חיפה לקבוצה של ניסו אביטן, ניצחה האלופה 11 פעמים, הפסידה פעמיים ושני משחקים הסתיימו בחלוקת נקודות. "ראיתי את הפועל חדרה מול הפועל ירושלים", אמר המאמן מסאי דגו לקראת המשחק. "למרות התוצאה הם עשו משחק טוב. אין משחקים קלים בליגה הזו. אני מקווה שנמשיך ביכולת של המשחקים האחרונים, שנגיע עם אותה גישה ושנעשה הכל כדי לנצח".
"סומך על השחקנים שלי שיבואו מוכנים", המשיך המאמן והוסיף לגבי הרוטציה בין ההרכבים. "כשיש לוח משחקים צפוף, כשיש משחק כמעט כל שלושה ימים, צריך להתנהל בהתאם. אי אפשר תמיד לסחוט את אותם שחקנים. יש לנו סגל רחב וחשוב מאוד להימנע מפציעות. יש גם שחקנים שהם לא ילדים, שצריך לעשות איתם שיחות ולהרגיש אותם".
על החזרה של הקהל למגרשים, הוסיף דגו: "במשחק נגד אשדוד היה 'ואוו' למרות שהיו רק 5,000 אוהדים. עבורנו גם חלק גדול ממשחקי החוץ מרגישים כמו משחק בית. מקווה שכמות הקהל תיגדל, לא משנה באיזה מגרש ונגד איזו יריבה. בכל מקרה, נצטרך לבוא משחק נזה כמו נגד אשדוד ולפתוח חזק".
דין דוד שכבש צמד בניצחון על מ.ס אשדוד, אמר: "המשחק נגד הפועל חדרה הוא משחק קשה, אין משחקים קלים בליגה הזאת. גם נגדנו, ספציפית, הם ידעו להקשות בשנים האחרונות. התכוננו הכי טוב כדי לנצח ולהביא שלוש נקודות כדי שנמשיך הלאה במאבקים שלנו בצמרת".
בתוך כך נודע כי הגשמים העזים שירדו היום בחיפה הביאו להפסקת האימון המסכם של הירוקים לקראת המשחק. גם משחק קבוצת הנוער נגד מ.ס אשדוד, שהיה אמור להתקיים במגרש קצף נדחה ליום שלישי (18:30) בשל תנאי מזג האוויר.