לאחר סערת עזיבתו של יוסי אבוקסיס את בית"ר ירושלים, הבעלים, ברק אברמוב, תוקף את התנהלות המאמן שלו עד ליל אמש. כזכור, אבוקסיס לא אהב את העבודה שאוהדי הקבוצה קיללו אותו אחרי איבוד יתרון 0:2 ב-2:2 מול הפועל פ"ת בשלישי האחרון, ויצא נגדם לאחר המשחק. בסופו של דבר אבוקסיס עזב את המועדון בטונים צורמים, וצפוי לחתום בהפועל ת"א.
"יוסי אבוקסיס שלח הודעת וואטסאפ אתמול ב-18:00 עם הודעת התפטרות ברורה שלו", אמר אברמוב ל-ynet. "אני לא פיטרתי אותו, והוא עוד משקר שהוא לא התפטר. ככה מתנהג חבר? הוא כבר לא יכול להיות יותר חבר שלי. ברגע שהוא שיקר, הוא גמר איתי. מה הוא ניסה להשיג בזה? הכפוי טובה הזה כבר לא יכול להיות חבר שלי יותר".
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס ואברמוב
אבוקסיס ואברמוב
"לא ציפיתי שיוסי יתפטר". אבוקסיס ואברמוב
(צילום: עוז מועלם)
אברמוב הביע את זעמו על התנהלותו של אבוקסיס: "בושה וחרפה, אחרי כל מה שעשיתי בשביל הבן אדם הזה, ככה הוא מתנהג? מאמן את בית"ר ויום אחרי הוא הולך להפועל ת"א - ועוד משקר. אני יודע כבר יומיים שהוא רוצה לאמן את הפועל ת"א ושהוא יסגור שם היום. הוא לא מתנהג כמו חבר, כפוי טובה".
אברמוב המשיך: "בבני יהודה, כשהוא היה במקום האחרון, לא פיטרתי אותו. סידרתי לו את הקריירה. שילמתי לו את השכר בבית"ר ירושלים - 350 אלף שקל - אחרי שעזב את בני יהודה, מבלי שהייתי קשור למועדון, רק כדי לעזור לבית"ר ובשבילו. עכשיו הוא יורק לי בפנים. שרון מימר כבר העביר את האימון והזזנו אותו הצידה בשבילו. אין הכרת תודה".
על היחסים ביניהם העונה: "לא ציפיתי שיוסי יתפטר. כשדיברנו עוד לפני המשחק נגד הפועל פ"ת, ביקשתי ממנו שלא ידבר על הקהל, כי זה רק יפגע עוד יותר בקבוצה. בסופו של דבר 20-30 אוהדים קיללו אותו בהודעות - למה לעשות מזה רעש? מה יוסי ציפה שאכתוב בהודעה שפירסמנו? אני הרי לא פיטרתי אותו ואין בינינו עניינים כספיים. הכל היה כדי לפגוע. הוא אמר שביקרתי אותו יותר מדי, אז הסברתי לו שאני כבעלים יכול לבקר את המאמן שלי".
"אמרתי לו שאם הוא לא יודע לקבל ביקורת, אז שיילך להיות רופא, לקבוצה אחרת או שירכוש לעצמו קבוצת כדורגל כדי שלא יבקרו אותו. אני גיביתי אותו בתקופות הקשות שעבר בשנה שעברה"
"אמרתי לו שאם הוא לא יודע לקבל ביקורת, אז שיילך לקבוצה אחרת או שירכוש לעצמו קבוצת כדורגל כדי שלא יבקרו אותו. אני גיביתי אותו בתקופות הקשות שעבר בשנה שעברה. הוא הפסיד לבד משחק להפועל באר-שבע בליגה, וגיביתי אותו. רצית גיבוי? בזה שלא פיטרתי אותך, גיביתי אותך. הוא גמר אצלי".

מאחורי הקלעים של הפיצוץ

אתמול (שלישי) הודיעה בית"ר כי אבוקסיס התפטר, זאת בעקבות הודעת וואטסאפ ששלח לאברמוב בה נכתב: "אני לא יכול להמשיך בקבוצה בגלל התנהגות הקהל של בית"ר כלפיי, ביקרת אותי יותר מידי העונה ולא גיבית אותי. גם אין לי חוזה לעונה הבאה. אני עוזב את בית"ר". בעקבות ההודעה, ניסה אברמוב לשוחח עם אבוקסיס, אולם האחרון התעלם מההודעות של הבעלים במשך שעות. לבסוף התערב חבר של השניים, שתיווך ביניהם וגרם להם להיפגש, והשיחה הייתה קשה.
המאמן מצדו טען כי כלל לא התפטר: "זה שקר, ברק דיבר איתי ואמר לי 'אחרי מה שהיה לך עם האוהדים אתה לא יכול להיות בבית"ר'. ברק שאל אותי אם יש משהו עם הפועל ת"א, אמרתי לו שאני תחת חוזה ורק אם לא אהיה בבית"ר זאת אופציה, אבל מחפשים לפגוע בי". בעקבות התגובה של אבוקסיס נוצר נתק בינו לבין אברמוב.
כזכור, יוסי אבוקסיס מונה למאמנה של בית"ר ירושלים בפברואר 2022, כשאז היא הייתה בתחתית. הוא הצליח לייצב את מצבה ולהשאיר אותה עוד עונה בליגת העל. לקראת תחילת העונה שעברה, לאחר שהקבוצה כמעט ירדה לליגה א' בגלל עזיבתו של משה חוגג, הוא חזר לשתף פעולה עם ברק אברמוב, שהיה לפני כן בעליה של בני יהודה והפך לבעלים של בית"ר. תחת אברמוב הוביל אבוקסיס את הצהובים-שחורים לזכייה בגביע המדינה ב-2022/23.