הפועל חיפה הגישה היום (שני) תלונה חריפה לאיגוד השופטים בעקבות "טעויות השיפוט הקריטיות" במשחק אתמול נגד מכבי ת"א (1:3) הצהובים. האדומים מהכרמל זעמו על החלטותיו של השופט גל לייבוביץ', בעיקר על פסילת השער של בר לין, שאם היה מאושר היה קובע 2:2.
מנכ"ל המועדון איתי רק אמר: "יש גבול לטעויות השיפוט נגדינו. זה התחיל בפנדל מול סכנין שבוטל בדקה ה-90 ונמשך בפסילת השער ההזויה היום. אנו דורשים ומצפים מאיגוד השופטים לעשות בדק בית. גם לטעויות יש גבול והגבול הזה נחצה. לא נעבור לסדר היום על כך".
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה עם השופט גל לייבוביץ'
שחקני הפועל חיפה עם השופט גל לייבוביץ'
תלונות חריפות. שחקני הפועל חיפה עם השופט גל לייבוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
המאמן, רוני לוי אמר אחרי המשחק: "מכבי ת"א קבוצה חזקה מאוד וידענו שהם מגיעים עם הרבה מוטיבציה אחרי הפנצ'ר שקרה להם באירופה. ידענו שמחכה לנו משחק קשה. הגענו עם הרבה חיסורים והרבה שחקנים מרכזיים לא עמדו לרשותנו. מגיעה מילה טובה לשחקנים שלנו, ניסינו לשחק כדורגל, להניע את הכדור ולמצוא שחקנים פנויים כל הזמן וגם עשינו את זה וכבשנו את ה-2:2, שנפסל".
עוד אמר לוי: "לצערי עשינו פנדל קל מדי והם חזרו למשחק, ואז ספגנו גול עם הירידה למחצית. לא הייתה לנו את הבגרות לדעת ולשמור על התוצאה. אמרתי בחצי שאפשר לחזור מ-2:1, שמרנו על המשחק חי, עשינו 2:2 ולצערי זה הלך למקום לא נכון. שלטנו במשחק, הנענו כדור תחת לחץ גדול של מכבי, מצאנו שחקנים פנויים ושטחים, לא ניצלנו את זה כדי להגיע ליותר מדי מצבים וספגנו את השער שגמר את המשחק".
על היכולת של הקבובצה לקראת הפלייאוף העליון: "יש פערים גדולים בין איך שהקבוצה שלנו נראתה בתחילת העונה לבין איך שהיא עכשיו. היינו קבוצה חדשה וכעת אנחנו נראים הרבה יותר טוב, כשכל הסגל יהיה לרשותנו אני מאמין שנביא את זה לידי ביטוי בפלייאוף העליון ונוכל לשחק שווה בשווה עם כל הקבוצות הגדולות וגם לנצח משחקים כאלה".