קראנקה: עשינו הכל, היה חסר רק הגול
(ONE)
עם שריקת הסיום לאחר ה-1:1 הביתי אתמול (שבת) נגד אשדוד, במכבי ת"א התמקדו בתלונות על החלטות והתנהלות השופט נאאל עודה. עם זאת, הקבוצה של אייטור קראנקה שוב הציגה משחק התקפי אנמי ופספסה אפשרות להוריד את הפער מהמקום הראשון בעקבות הפסדה המפתיע של מכבי חיפה להפועל ירושלים.
"איך יכול להיות שדור פרץ לא פותח בהרכב?", אמר שחקן בקבוצה. "מה קורה עם לוקאסן? שלא נדבר על יובאנוביץ' שלא פוגע? יכולנו להוריד את הפער לשבע נקודות, כשמכבי חיפה נראית רע מאוד - ועוד יש לנו מפגש איתם. אם עכשיו אנחנו תשע נקודות מהם, אז זה כישלון אחד גדול".
2 צפייה בגלריה
קראנקה
קראנקה
קראנקה
(צילום: עוז מועלם )
כפי שניתן לראות, ישנה ביקורת של שחקנים כלפי קראנקה מאחורי הקלעים, גם בנוגע לרמת האימון - וגם על ניהול המשחק. למאמן הספרדי יש חוזה לעונה נוספת ואחרי הפיצוי בן חצי מיליון אירו שנכפה על המועדון בעקבות פיטורי פטריק ואן לוון כהחלטת פיפ"א, יהיה לזה שיקול דעת לגבי המשך העסקתו בקרית שלום.
במכבי ת"א משדרים עסקים כרגיל. המאמן מדבר על כך שהחל בהכנות לעונה הבאה, אולם ההחלטות יתקבלו רק בסמיכות לסיום העונה. "היה לנו משחק זמן לסיים את המשחק מול אשדוד, קבוצה שלא הגיעה לשחק כדורגל ובעטה פעמיים, כולל הפנדל מולנו", אמרו שחקנים בכנות. "אמנם ה-11 דקות תוספת הזמן ברובן בוזבזו, אבל לא השופט הוא הסיפור הגדול".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי מאוכזב
ערן זהבי מאוכזב
ערן זהבי מאוכזב
(צילום: עוז מועלם )

זעם על השיפוט

מי שלא הסכים עם זה, היה ערן זהבי - שתקף את עודה בעקבות החלטת ה-VAR לפסול את השער שכבש. "מגיעים שופטים שמנסים להסביר לנו לגבי חוקים והרצאות וכל הבולשיט הזה. בסוף הם לא מבצעים את מה שהם מסבירים", אמר כוכב הצהובים. "ה-VAR יכול להתערב בהחלטת שופט רק אם רואים 100 אחוז נבדל. אי אפשר לפסול שער כזה. יום אחד אין VAR באשדוד, יום אחר פתאום השופטים פוסלים שער מלמעלה. זה תמוה. ראיתי את כל הזוויות של המהלך ואני יכול להגיד שלא היה אופסייד. התחושה שלי שהפסילה של השער שלנו לא הייתה נכונה".
זהבי המשיך: "במקום לצאת עם ניצחון 0:1, בסוף סופגים מחוסר ריכוז - והאנרגיה התהפכה לגמרי. לוקח אחריות על ההחמצה השנייה שלי, אבל הייתי מאוד לא מרוכז וממש עצבני. גם במשחק הזה היתה קבוצה אחת על המגרש. לא זכור לי שדניאל פרץ היה צריך ליפול על הדשא. לא הפסדנו עדיין בפלייאוף העליון ומקווים להמשיך ככה עד סוף העונה".
המאמן קראנקה זעם על עודה, שעזב את כר הדשא במהירות, עוד לפני שהשחקנים ירדו לחדרי ההלבשה. "מעולם לא ראיתי שופט עוזב את המגרש לפני השחקנים, ושחמישה או שישה אנשי צוות נכנסו למגרש". כעת, במכבי ת"א יתרכזו בעיקר במשחק חצי גביע המדינה מול בית"ר ירושלים שייערך בעוד כשבועיים.