ההתאחדות לכדורגל פנתה לאחרונה למקבילה שלה בדנמרק, בבקשה להקדים בשלושה ימים את המשחק מולה במסגרת מוקדמות המונדיאל שמתכונן ל-7 בספטמבר על מנת להקל על הטיסות הארוכות הצפויות לנבחרת ישראל, אולם נענתה בשלילה.
ישראל תשחק שלושה משחקים בתוך שישה ימים. זה יתחיל ב-1 בספטמבר באיי פארו (שש שעות טיסה), ללא התכנסות מוקדמת אפילו בשל הסמיכות של משחקי המחזור הראשון בליגת העל.
2 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
זהבי במשחק האחרון מול דנמרק
(צילום: עוז מועלם)
הרצון של ישראל היה לשחק את המשחק מול איי פארו בתאריך המקורי, לטוס מיד לאחר מכן לדנמרק השכנה ולפגוש את הדנים ב-4 בספטמבר, ולהתמודד בארץ נגד האוסטרים ב-7 בחודש.
אבל זה כאמור לא יקרה בעקבות הסירוב של ההתאחדות הדנית. לכן הלו"ז של הנבחרת יהיה עמוס בטיסות. מיד לאחר המשחק מול איי פארו תטוס ישראל בחזרה לארץ (שש שעות טיסה), תגיע לבית מלון בחיפה ותפגוש את האוסטרים (4 בספטמבר). ביום שאחרי יטוסו הכחולים-לבנים שוב שש שעות, הפעם לדנמרק, כדי לשחק נגד יריבתם האחרונה בחלון מוקדמות המונדיאל ב-7 בחודש.
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
רוטנשטיינר. הדנים לא באו לקראת ישראל
(צילום: רויטרס)
וילי רוטנשטיינר, שיזמן בשישי הבא את הסגל לקראת שלושת המשחקים, מצוי בבעיה. הנציגות הישראליות בקונפרנס ליג יפתחו את העונה שלהן רק ביום ראשון, כך שלמעשה השחקנים מהליגות הבכירות ימריאו למחרת למשחק ללא התכנסות, כמו גם הליגיונרים, שיגיעו ישירות לאיי פארו.
בנוסף, הנציגות הישראליות שיצליחו להיכנס לשלב הבתים של הקונפרנס ליג לא ישחקו ביום הכיפורים אחרי שכבר סוכם עם אופ"א כי יימצא להן תאריך חלופי.