דן ביטון חתם הערב (רביעי) לשלוש שנים במכבי תל אביב. הקשר הושאל בעונה שעברה וכעת השלים את מעברו מלודוגורץ הבולגרית. הצהובים שילמו עבורו 750 אלף דולר.
"אני שמח להמשיך במכבי תל אביב", אמר הקשר לאחר החתימה. "נחשפתי לעוצמות של המועדון בעונה שעברה והתחברתי אליו, לכל מה שהוא מייצג ולשחקנים. עכשיו זה הזמן שלי להוכיח את האמון שנתנו בי ולעזור לקבוצה להשיג את כל המטרות שהציבה לעצמה".
2 צפייה בגלריה
ביטון חוגג עם ייני
ביטון חוגג עם ייני
ביטון חוגג עם ייני
(צילום: ראובן שוורץ)
בעונה שעברה הוא כבש ארבעה שערים והוסיף שבעה בישולים. לפני כן שיחק גם בהפועל באר שבע ומ.ס אשדוד.
מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 16:00) בקזחסטן אצל שחטאר קרגנדי למשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של הליגה האזורית. היום קיימה הצהובים את מסיבת העיתונאים שלפני המפגש. פטריק ואן לוון דיבר על היריבה והתייחס גם לכך שקבוצתו תשחק על דשא סינתטי: "אנחנו צריכים להיות מוכנים לא רק למשטח, אלא גם ליריבה טובה שעמדה בצורה טובה מול כל היריבות שלה. בישראל לא נפוץ לשחק על דשא סינתטי, אבל נהיה מוכנים לכך".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון. אתגר בקזחסטן
(צילום: עוז מועלם)
המאמן ההולנדי שימש בעברו כמנהל המקצועי של קייראט המקומית וסיפר על ההיכרות שלו עם הכדורגל הקזחי ובמיוחד עם קרגנדי: "אני זוכר מהם מערך של חמישה שחקני הגנה. הם גם תמיד התבססו על הנתונים הפיזיים שלהם. אלה עדיין המאפיינים של הכדורגל שלהם".
הקפטן שרן ייני התייחס להפרשי השעות: "זאת לא ממש בעיה, בסך הכל שלוש שעות הבדל. אולי בעיה להתקשר לילדים כי אני מתאמן ואני רוצה לדבר איתם, אבל זה בסדר". על כך שהיריבה תארח ללא קהל בגלל הקורונה: "כל קבוצה רוצה את תמיכת הקהל שלה. זה יתרון עבורנו, אבל עדיין יש לנו חסרון מבחינת המשטח הסינתטי באצטדיון. נצטרך להסתגל מהר ככל האפשר".
ייני דיבר על השער בגומלין בסיבוב הקודם מול טרנבה הסלובקית: "לכבוש שער ולהעפיל לשלב הבא זה משהו מיוחד בקריירה של כל אחד. אני כמעט בן 35 ואלה חוויות שאקח איתי לכל החיים. לא משנה כמה שערים אצליח לכבוש, תמיד ארצה לכבוש עוד".