צפו בתקציר - ישראל נפרדת מסנגל בתיקו 1:1 (באדיבות תאגיד השידור כאן)
"אנחנו משחקים נגד מעצמות עולמיות ומתמודדים איתן כשווים בין שווים", אומרים בנבחרת עד גיל 20 של ישראל בעקבות התיקו 1:1 אמש (רביעי) נגד הנבחרת הסנגלית, במסגרת המשחק השני במונדיאליטו, שמתקיים בארגנטינה. הנקודה אומנם היסטורית וראשונה לכחולים-לבנים במסגרת אליפות העולם עד גיל 20 אולם לא בטוח שתספיק על מנת להעפיל לשלב הבא.
הכחולים-לבנים מודעים לכך שניצחון על הנבחרת היפנית במשחק הנועל של שלב הבתים, שיתקיים במוצאי שבת (24:00 שעון ישראל), הפך להכרחי אם אופיר חיים והבחורים רוצים כרטיס לשמינית הגמר.
2 צפייה בגלריה
פיינגולד מנסה לחלץ כדור מסק
פיינגולד מנסה לחלץ כדור מסק
פיינגולד מנסה לחלץ כדור מסק
(צילום: REUTERS/Agustin Marcarian)
בנבחרת מספרים כי חיים זעם על ההתנהלות של דור תורג'מן שהוחלף בדקה ה-64 של המשחק. חלוץ מכבי ת"א מחה על ההחלטה של המאמן וצעק לעברו: "למה אתה מחליף אותי? יש לי עוד אוויר".
הנבחרת צפויה להמריא לקראת המשחק הבא למנדוסה שבמערב ארגנטינה לקראת ההתמודדות מול יפן שרשמה עד כה ניצחון על נבחרת סנגל (0:1) והפסד לקולומביה (2:1). "אנשים לא מבינים את הרמה של הנבחרות שיש כאן" אמרו בנבחרת לקראת ההתמודדות. מדובר בנבחרות עם מסורת בכדורגל העולמי ואלה הם שחקני העתיד שלהן. זה קצב אחר של כדורגל".
2 צפייה בגלריה
למקין וישראלוב
למקין וישראלוב
הנבחרת חוגגת שער יתרון זמני
(צילום: LUIS ROBAYO / AFP)
המאמן אופיר חיים אמר בעקבות התיקו נגד סנגל: "אני תמיד מסתכל על מה שפספסתי, למרות ששיחקנו נגד נבחרת מצוינת ומאוד טכנית. יכולנו לשחק יותר טוב, אני מאוכזב מאיך ששיחקנו. לקחנו נקודה ונצטרך עכשיו לנצח את יפן כדי לעלות לשלב הבא. אני מרוצה מהנקודה הזאת.
על הגול שספגה הנבחרת בדקה ה-80 מראשו של פאפה דמבה דיופ, אמר המאמן: "היינו מותשים, אנחנו לא רגילים לקצב הזה. פיזיות? מדובר בנבחרת פיזית ברמה של צרפת ואנגליה. פשוט לא שיחקנו חכם ולא הנענו כדור בשקט. אם היינו עושים דברים כאלה - היינו מגיעים ליותר מצבים.
"בשכל, במשחק חכם, אפשר לצמצם פערים. כשגם אין שכל וגם יש פערים פיזיים, אתה לא נראה טוב".