בית"ר ירושלים רשמה הערב (ראשון) ניצחון ראשון העונה בליגה, כשהביסה 0:3 את סקציה נס-ציונה, והשאירה את העולה החדשה ללא נקודות.
בית"ר לא נראתה טוב במחצית הראשונה וניצלה בזכות יכולת מצוינת של איתמר ישראלי בשער, אבל החילופים שנעשו בפתיחת המחצית השנייה הביאו את השינוי. בדיוק כמו בתבוסה 4:1 למכבי נתניה, בר כהן עלה מהספסל ובישל לאספרייה (53) וכעבור שבע דקות גם אבישי כהן המחליף בישל לחלוץ הקולומביאני שהשלים צמד. בר כהן רשם בישול נוסף לאוראל דגני שעשה 0:3 (86) וחתם את תוצאת המשחק.
דנילו אספרייה: "אני מרגיש טוב יותר בבית"ר. מרגיש שאני משחק כאן כבר הרבה זמן. הצוות והשחקנים נהדרים ושיטת המשחק עוזרת ליכולת שלי, אני מאושר. אני מרגיש שהשחקנים רוצים שאצליח, נותנים לי ביטחון. כולם עובדים ביחד, ולכן אני כל כך שמח. לא היה לנו הרבה זמן ביחד, כל משחק שיעבור אנחנו נשחק טוב יותר ביחד".
1 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה
שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה
אספרייה
(צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס, מאמנה של בית"ר: "לא נעים להתחיל את העונה עם שני הפסדים כאלה כואבים. אנחנו עוד לא מוכנים לעונה, ובפתיחת המשחק זה לא היה נראה יותר טוב. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, היינו חכמים. בשלב הזה של העונה צריך ניצחונות, אבל אני לא משתגע, יש הרבה דברים לתקן. תמיד אמרתי כשההגנה שלנו תהיה יציבה, גם ההתקפה שלנו תהיה טובה. מי שנתן לנו את הכוחות במשחק היום זה הקהל. דווקא אחרי פתיחת העונה הרעה הם תמכו בנו, והניצחון הזה הוא בשבילם".
על השינוי שעשה בעמדת השוער, אמר אבוקסיס: "דלויה שוער טוב, מוכשר מאוד אבל הוא חוזר מפציעה והיא גרמה לו להיות חסר ביטחון. במשחקים זה לא עובד, זה פחות טוב, הוא פחות מוכן, קיבלנו החלטה לתת לאיתמר וזאת הייתה החלטה טובה. בכללי ההגנה שלנו נתנה הופעה טובה".
על השינוי שהביאו אבישי כהן ובר כהן אחרי שעלו מהספסל, אמר המאמן: "שחקנים נכנסים לעשות שינוי, הם לא יושבים סתם, זאת העבודה שלהם".
ניר ברקוביץ', מאמנה של המפסידה: "נענשו, זה הכדורגל. שיחקנו מעולה במחצית הראשונה אבל הכדור פשוט לא נכנס. זה מה יש בינתיים. נראינו מעולה, אבל לא יצאנו למחצית השנייה. אם אתה לא נותן, אתה מקבל. קבוצה כמו נס ציונה חייבת לנצל את ההזדמנויות שלה, אם היינו מובילים 0:1, הכל היה סיפור אחר. כרגע אנחנו לא מצליחים לתת את הגול הראשון ואז אנחנו מקבלים".
לקראת המשחק במחזור הבא מול מכבי חיפה, אמר המאמן: "מכבי חיפה זה אופרה אחרת. מאמין שהם יבואו עם הרכב שלישי כי זה לא כל כך מעניין אותם. הם לא כל כך בליגה שלנו, אנחנו צריכים להסתכל על משחקים אחרים בהם אנחנו יכולים להביא את הנקודות".