לא רגוע בשכונת התקווה. אחרי ההפסד 4:2 המאכזב אמש (ראשון) להפועל ראשון לציון, אוהדי הקבוצה הגיעו למגרש בשכונת התקווה וריססו כתובות גרפיטי נגד הבעלים ברק אברמוב והמאמן יוסי אבוקסיס.
הזהובים החלו העונה את דרכם בליגה הלאומית אחרי ירידת ליגה מאכזבת. בפתיחת העונה הנוכחית, ואחרי עונה שטופת מחאות, אוהדי בני יהודה הורידו הילוך במחאה והחלו לתמוך בקבוצה, ששואפת לעלות בחזרה בסיום העונה. אך הנחיתה של בני יהודה בלאומית לא הייתה רכה.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב. האוהדים המוחים רוצים שהוא ימכור את המועדון
(צילום: ראובן שוורץ)
היא פתחה את העונה בהפסד 2:1 להפועל פתח תקווה במחזור הראשון, לאחר מכן איבדה יתרון וסיימה ב-1:1 מול הפועל רמת גן, ובמחזור השלישי ניצחה 1:3 את בני ריינה. הקבוצה משכונת התקווה קיוותה להשיג רצף ניצחונות, אבל הובכה מול ראשון לציון בבית.
לאוהדים זה הספיק, והם הבינו מהר מאוד שהדרך של קבוצתם לליגת העל לא תהיה קלה. רבים מהם החלו להביע ביקורת על ההחתמות של אברמוב והשיטה של אבוקסיס. היום כמה מאוהדי הקבוצה הגיעו למגרש בשכונת התקווה וריססו כתובות גרפיטי על הקירות החיצוניים, ובהן היה כתוב: "אברמוב והחבורה מתים", "אבוקסיס נגמר" ו"בני יהודה של האוהדים".
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס. גם הוא חוטף ביקורת
(צילום: אורן אהרוני)
נציגי מחאת האוהדים מסרו: "ככה לא נראית קבוצה שרוצה לעלות ליגה, היכולת שלהם זה בושה. נמשיך עם המחאות עד שאברמוב ימכור את המועדון".