מכבי חיפה פתחה הערב (שבת) את הפלייאוף העליון בסערה. ארבעה פנדלים (שניים לכל צד), מורחק (דילן בטובינסיקה) וניצחון 1:2 ירוק של האלופה על מ.ס אשדוד בסמי עופר. אחד הניצחונות הכי דרמטיים שראינו העונה בליגה.
"זה אחד המשחקים הכי משוגעים שאני זוכר, אחד הניצחונות הכי גדולים שהיו פה בשנים האחרונות", אמר מאמן מכבי חיפה ברק בכר בסיום, "לקח לנו זמן להגיב אבל הגבנו. הצלחנו לנצח זה היה מאוד מאוד קשה ומתוק". בגלל איך שהמשחק התפתח היו הרבה אמוציות בסיום. חשוב לנצח בפתיחת הפלייאוף. על המשחק מול הפועל באר-שבע בעוד שבועיים: "אני מכיר את הקבוצה הזאת, יהיה משחק עונה אמיתי".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי חוגג
(צילום: עוז מועלם)
עומר אצילי, שכבש את צמד הפנדלים, אמר: "זה ניצחון חשוב, הוכחנו שבסמי עופר הכל אפשרי, גם בליגת האלופות. אני רוצה לקחת אליפות במכבי חיפה, שמח מאוד שאני כובש שערים ועוזר לקבוצה. אנחנו מאוד שמחים על הניצחון".
בצד השני, מאמן אשדוד רן בן שמעון היה מאוד מאוכזב: "הפסדנו לעצמנו, זה היה תלוי בנו. עשינו טעויות של זחיחות בהגנה, רצינו מאוד לנצח. המומנטום השתנה במהלך המשחק. זה קורה. ממשיכים הלאה. יש לנו הרבה חבר'ה צעירים, אני לא כועס עליהם ולא מאוכזב מהם. אני לא מתערב במי בועט פנדלים. גם בלי החמצת הפנדל של מוחמד כנאען, היינו צריכים לנצח".