לאחר שעברה את זירה החלשה, מכבי תל אביב עוברת לאתגר קשה בהרבה, כשתארח את אריס סלוניקי ביום חמישי הקרוב (20:00) בבמסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האזורית, ותקווה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין ביוון. בשלב הקודם, אריס עברה את הומייל הבלארוסית עם 2:7 בסיכום שני המשחקים, ובמכבי תל אביב יודעים כי היכולת החלשה שהציגו מול זירה לא תספיק הפעם.
מי שעשוי להיכלל לראשונה בסגל הקבוצה הוא ערן זהבי. אחרי שכבש בניצחון 0:4 של מכבי תל אביב על הנוער, הכוכב חוזר לאט לאט לכושר משחק, כשהדגש העיקרי הוא להכשיר אותו באופן מלא למשחק הגומילין שייערך בסלונקי בשבוע הבא. ההחלטה לגבי האם השחקן יתלבש כבר במשחק הראשון, תתקבל מחר (שלישי) על ידי ולדמיר איביץ' ורופאי הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
צפוי להיכלל בסגל כבר ביום חמישי. ערן זהבי
צפוי להיכלל בסגל כבר ביום חמישי. ערן זהבי
צפוי להיכלל בסגל כבר ביום חמישי. ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
אחרי עוד קיץ איטי יחסית, במועדון עדיין מחכים לחיזוק משמעותי. איביץ' כבר הצהיר מספר פעמים שהוא רוצה חיזוק, וועוד שני זרים צפויים להגיע לקבוצה בעמדות הבלם והכנף. לאור מצב הזרים, נראה כי סטפן פריצה, אנדרה ז'ראלדש ואדוארדו גררו בדרך החוצה מהקבוצה.
חודש לסיום חלון ההעברות בליגות הבכירות במערב אירופה, ודור פרץ עדיין ללא קבוצה. במכבי עדיין מחכים להחלטה שלו שצפוייה להתקבל ממש בקרוב, כשהאופציות שעומדות בפני הקשר הן האל סיטי ובלקפול מליגת המשנה באנגליה, מונפלייה הצרפתית, וכמובן חזרה לארץ למכבי למכבי תל אביב.