לאחר ה-1:2 על הפועל חדרה אתמול (שבת), שסגר עונה קשה בטעם מתוק, בהפועל ת"א התפנו סופית להתכונן לעונה הבאה. הקפטן דן איינבינדר והמגן השמאלי יהב גורפינקל, שסיימו את חוזיהם ומעמדם התנדנד מאוד בשבועות האחרונים, צפויים בסופו של דבר להישאר במועדון.
מי שעשוי לעזוב הוא הבלם אדי גוטליב, שהוא דווקא כן מחזיק בחוזה לעונה הבאה. דוד קלטינס וקייס גאנם מחזיקים בחוזה, כאשר העמדה לגבי האחרון במועדון עדיין לא ברורה. לעומת זאת, הישאם לאיוס יישאר בודאות.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א עם שלט מחאה נגד הבעלים החדשים
אוהדי הפועל ת"א עם שלט מחאה נגד הבעלים החדשים
"זה הסמל שלנו". אוהדי הפועל ת"א מוחים נגד משפחת מינצברג
(צילום: יאיר שגיא)
בהפועל ת"א תקועים בחוזה לעונה הבאה עם השחקן היקר ביותר במועדון, סינטאיהו סלליך, שהושאל לנאה סלמיס פמגוסטה הקפריסאית, ושכרו עומד על 90 אלף שקל לחודש. גם לספרדי פאבלו גונזלס יש חוזה לעונה הבאה וגם הוא לא נמצא בתוכניות של האדומים.
אלן אוז'בולט שיישאר בוודאות, בעוד השוער אמיליאנו זובאס - שהיה אחת מנקודות האור של המועדון - קיבל מסר שבמועדון בוחנים אפשרות שיישאר. הליטאי בכל מקרה מבוקש בעוד מספר קבוצות בליגת העל. מי שלא ימשיכו הם בן ביטון, דור אלו, שלומי אזולאי וניב זריהן. המנהל המקצועי ניק האמונד כבר סימן לעצמו מאמן זר איתו הוא רוצה להריץ את המהפכה הגדולה לקראת העונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א דן איינבינדר עם דוד קלטינס, יהב גורפינקל
שחקן הפועל ת"א דן איינבינדר עם דוד קלטינס, יהב גורפינקל
צפויים להישאר. דן איינבינדר ויהב גורפינקל
(צילום: שמוליק דודפור)
בתוך כך, אוהדי הקבוצה החלו במחאה נגד הבעלים החדשים, קבוצת מינצברג, בשל החשש כי כחלק מהמיתוג החדש הם מתכוונים להוציא את הפטיש והמגל מסמל המועדון. הבעלים החדשים כבר הציגו את העיצוב החדש לקראת טורניר השבעה על שבעה שתשתתף בו הקבוצה בהמשך החודש בארה"ב. האוהדים תלו שלט ענק באנגלית במשחק מול הפועל חדרה בנתניה: "מינצברג, זה הסמל שלנו, אז, עכשיו ולתמיד", כשסמלי המועדון הוצגו בשני הצדדים.