אחרי שכבר הופחתה לה נקודה אחת העונה, הפועל ת"א עשויה לספוג בקרוב עונש של הפחתת נקודה נוספת, שעלולה להיות קריטית בקרב ההישרדות שלה בליגת העל.
אתמול (רביעי) עמדה הפועל ת"א לדין בגלל אירועי המשחק מול מכבי חיפה, במהלכו אוהדים הדליקו אבוקות רבות ביציע. בדיון אמש ביקש התובע להשית על האדומים עונש משחק חוץ אחד ללא קהל וקנס כספי, אך היום החליט בית הדין לההחמיר את סעיף האישום ל"התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות". נגד הקבוצה עומד עונש של הפחתחת נקודה על תנאי, וכעת הוא עשוי להיות מופעל. ההכרעה תתקבל ביום רביעי בדיון בהרכב מורחב של שלושה שופטים.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
ממאזנה של הפועל ת"א תופחת עוד נקודה?
(צילום: טל שחר)
הדיין נועם ליובין הסביר את החלטתו וכתב: "על מנת ליצור מדיניות אחידה בנושא, החלטתי כי סיווג העבירה של הנאשמת בגינו עמדה לדין, יוחמר לעבירה של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות".
להפועל ת"א יש 26 נקודות לאחר 27 מחזורים, והיא מובילה כעת רק בנקודה על מ.ס אשדוד שנמצאת מתחת לקו האדום. מאז מינויו של יוסי אבוקסיס למאמן הקבוצה, הקבוצה לא כבשה בשבעה מחזורים וצברה במהלכם ארבע נקודות בלבד. בשבת (20:00) היא תארח את הפועל פ"ת שבמקום האחרון ותקווה לצאת מהתקופה הרעה.
כמו במקרה של הפועל ת"א, הוחלט להחמיר את סעיף האישום נגד מכבי ת"א ומכבי חיפה ל"התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות" על אירועי משחק העונה. אך השתיים לא בסכנת הפחתת נקודות.