בשורות רעות למכבי ת"א: הבלם עידן נחמיאס סובל מקרע ברצועה הצולבת. נחמיאס בן ה-25 נפצע הערב (רביעי) במהלך משחק גביע הטוטו, בו ניצחו הצהובים 0:2 את הפועל ירושלים במאבק על המקום השביעי והוחלף כבר בדקה ה-37. מכבי ת"א הודיעה כי "החלטה בנוגע להמשך הטיפול תתקבל בהמשך וכולנו מאחלים לו החלמה מהירה".
1 צפייה בגלריה
מצער מאוד. נחמיאס אחרי הפציעה
מצער מאוד. נחמיאס אחרי הפציעה
מצער מאוד. נחמיאס אחרי הפציעה
(איציק בלניצקי, ONE)
מאמן מכבי ת"א ולאדן איביץ' אמר על המשחק עצמו: "זה היה משחק האימון השלישי מבחינתנו, אנחנו יכולים להיות מרוצים מהמשחקים שהיו לנו עד עכשיו. אני מאמין שאנחנו מוכנים ונצטרך להראות את זה. ב-45 הדקות הראשונות הם היו טובים יותר, שלטו במשחק, היו להם הזדמנויות. אנחנו כבשנו מהזדמנות אחת, אולי חוסר מזל מבחינתם. לפעמים שערים כאלה נותנים לך יתרון וביטחון. במחצית השנייה היינו טובים יותר, שלטנו במשחק והיינו דומיננטיים, להם כמעט שלא היו מצבים. ברור שמכאן צריך לקחת דברים טובים וטובים פחות ולהשתפר".
יונתן כהן, שפתח בהרכב, אמר: "זה כיף גדול, אני מרגיש בבית. חזרתי למכבי ת"א כי זה המקום שלי בארץ ולא היה לי ספק שאחזור לכאן. הייתי פצוע בהתחלה, אבל עבדתי קשה במחנה האימונים ונכנסתי לכושר. הייתה לנו עכשיו פגרה לכל דבר, כמו בקיץ. חזרנו מלאי אנרגיות ותשוקה, עשינו מחנה טוב ומשחקים טובים, עברנו על מה שצריך ואנחנו כבר מתים לחזור. התמודדתי עם הלחץ והציפיות ממני גם בקדנציה הקודמת שלי, אני אוהב את הלחץ, זה מראה שסומכים עליי ויש ציפיות. אני מרגיש טוב, בכושר טוב, מרגיש מצוין ואני רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר מהר".