חיזוק חדש למכבי חיפה. השוער רועי משפתי (28) שהגיע ממ.ס אשדוד חתם היום (שלישי) לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת לאחר שסוכמה ההעברה בין שני המועדונים. 
משפתי אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי: "גאה ונרגש להצטרף למועדון גדול כמו מכבי חיפה. מחכה לרגע לעלות על הדשא בסמי עופר לפגוש ולשמח את הקהל הענק".
5 צפייה בגלריה
רועי משפתי
רועי משפתי
רועי משפתי
(צילום: אבי רוקח)
המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על צירופו של רועי משפתי ומאחלים לו הצלחה רבה בירוק".
משפתי, שגדל במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון, החל לשחק באשדוד בקיץ 2011 וב-2015/16 שימש כשוער ראשון בקבוצה. ב-2017, הושאל להפועל ראשון לציון, רשם בה 36 הופעות בליגה הלאומית ובסיום אותה עונה חזר לאשדוד. בעונת 2019/2020, משפתי הפך לשוער הראשון באשדוד וערך 36 הופעות בליגה.
גיא מלמד חתם בסכנין: "רכש מצוין"
בבני סכנין השלימו הבוקר את צירופו של החלוץ גיא מלמד לאחר שהצדדים חתמו על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. "בניצחון על מכבי ת"א הוכחנו כבר שנבנתה פה קבוצה חזקה וטובה. צירופו של מלמד יחזק אותנו יותר ויסייע לנו במטרות העונה. אין ספק שמדובר ברכש מצוין", אמר גורם בהנהלה.
במקביל, בקבוצה מקווים שחלוץ הרכש אנטוני וארן יחלים מהפציעה וישוב לשחק במהרה, כאשר לא קיימת אופטימיות לגבי שיתופו במשחק הבא.

מ.ס אשדוד: אמיר עגייב ועטאא ג'אבר הצטרפו, קני סייף בדרך

מ.ס אשדוד הודיעה על צירופם של צמד הקשרים אמיר עגייב ועטאא ג'אבר, שחתמו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.
5 צפייה בגלריה
אמיר עגייב וסוכנו גלעד קצב
אמיר עגייב וסוכנו גלעד קצב
אמיר עגייב
(צילום: אטרומיטוס)
עגייב, הקשר ההתקפי שגדל בבני יהודה, חוזר לישראל אחרי קדנציות בסומגאייט האזרית ואטרומיטוס היוונית ואחרי שעבר גם בהפועל תל אביב ואומוניה ניקוסיה.
ג'אבר בן ה-26, שיחזק את מרכז השדה, גדל במכבי חיפה בה שותף ב-44 משחקי ליגה וערך את הופעת הבכורה שלו בגיל 17 בקבוצה הבוגרת. בחמש השנים האחרונות שיחק בבני סכנין, שם איבד את מקומו בעונה שעברה אחרי צירופו של בירם כיאל.
5 צפייה בגלריה
עטאא ג'אבר
עטאא ג'אבר
עטאא ג'אבר במדי בני סכנין בעונה שעברה
(צילום: ראובן שוורץ)
הקשר קני סייף אמור לחתום גם הוא באשדוד וכמו כן אמור להצטרף חלוץ זר. בקבוצה מעוניינים בהונגרי נורברט באלוג (25) ששיחק בעבר בפאלרמו מאיטליה והאל סיטי מאנגליה, ובעונה האחרונה בהונבד בודפשט ההונגרית.
5 צפייה בגלריה
נורברט באלוג במדי פאלרמו ב-2018
נורברט באלוג במדי פאלרמו ב-2018
נורברט באלוג במדי פאלרמו ב-2018
(צילום: getty images)
מי שכבר שוחררו בנוסף לרועי משפתי הם הקשרים הזרים, מרטין ראיינוב הבולגרי ומוסא בגאיוקו ממאלי, שאמור לחתום בהפועל כפר סבא מהלאומית.
5 צפייה בגלריה
קני סייף נבחרת ארצות הברית
קני סייף נבחרת ארצות הברית
קני סייף בנבחרת ארצות הברית. גם אותו רוצים לראות באשדוד
(צילום: AFP)