המגן הימני לא יגיע? לפני מספר ימים דווח כי מכבי ת"א הגישה הצעה על שחקנה של אוניון סנטה פה פדריקו ורה, אך היום (רביעי) דווח בתקשורת בארגנטינה כי קבוצתו של השחקן דחתה את ההצעה של הצהובים.
על פי התקשורת המקומית, בהנהלת אוניון סנטה פה זימנו את ורה וסוכנו והסבירו להם כי הם זקוקים לו, לפחות עד סיום העונה בארגנטינה - שמסתיימת ב-19 בנובמבר, ועל כן לא יכולים להרשות לעצמם לוותר עליו ולשחררו למכבי ת"א.
1 צפייה בגלריה
פדריקו ורה
פדריקו ורה
קבוצתו הסבירה לו שהיא אינה יכולה לשחררו. פדריקו ורה
(צילום: AP Photo/Matilde Campodonico)
כזכור, הצהובים הגישו הצעה רשמית לרכוש 50 אחוז מכרטיסו של ורה, כאשר תחילה דווח בארגנטינה כי באוניון שקלו הצעה זו בחיוב. מכבי ת"א הביעה עניין במגן הימני לאור שחרורם של אנדרה ז'ראלדש ומאור קנדיל, שעזב למכבי חיפה.
ורה, ארגנטינאי בן 25, גדל בסנטה פה ושיחק במועדון נעוריו לאורך כל הקריירה, למעט תקופה קצרה בה הושאל ללאס פרחאס מהליגה הרביעית בארגנטינה. העונה הספיק להשתתף ב-16 משחקים של הקבוצה, במהלכם בישל שני שערים. בסך הכל הוא ערך 97 הופעות במדיה, במהלכן בישל שבעה שערים וכבש עוד אחד.
עד כה הקיץ, מכבי ת"א צירפה רק את רועי משפתי, מי שהיה שוער המשנה במכבי חיפה. היא נפרדה מז'ראלדש, קנדיל, אבי ריקן, דניאל טננבאום ורארש איליה.