הניצחון על הפועל ת"א בשבת היה לא רק נקמה מתוקה מבחינת ראשי המועדון במאמן לשעבר יוסי אבוקסיס או חגיגת שערים עוצמתית במיוחד נגד היריבה הגדולה. מבחינת בית"ר ירושלים, היא גם עשתה בסוף השבוע צעד משמעותי להבטחת ההישרדות שלה בליגת העל, שיכולה לקבל חותמת רשמית כבר במשחק הבית הקרוב נגד מ.ס אשדוד (שני, 20:30).
שריקת הסיום גם נתנה את האות להתחיל את ההכנות לעונה הבאה, ול-ynet נודע שבמועדון החליטו כי כוכב הקבוצה, עדי יונה, יישאר עונה נוספת בבית וגן. השנה המצוינת שרושם הקשר בן ה-21, שנכון לעכשיו כבש 6 שערים ובישל 6 נוספים, הגדילה את הביקוש שלו בקרב קבוצות הצמרת בליגה.
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים נגד הפועל חדרה עדי יונה ירדן שועה
בית"ר ירושלים נגד הפועל חדרה עדי יונה ירדן שועה
ליעדים שונים. שועה ויונה
(צילום: עוז מועלם)
בחוזהו של הקשר אומנם קיים סעיף יציאה לחו"ל, אולם הובהר לו כי בכל מקרה אין כוונה לשחרר אותו, וכי הקבוצה בעונה הבאה תיבנה בין השאר סביבו. שתי החלטות נוספות שכבר התקבלו: השארת מיירון ג'ורג', השוער מיגל סילבה והקשר איסמעילה סורו.
3 צפייה בגלריה
מיירון גורג'
מיירון גורג'
המניות שלו בעלייה. ג'ורג'
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
האם יקצץ בשכרו? מיכה
(צילום: עוז מועלם)
ג'ורג', כבר היה בדרכו החוצה מהקבוצה, אולם בעקבות היכולת במשחקים האחרונים והעובדה שהפחית 9 ק"ג (גם בזכות דיאטנית שהוצמדה לו), מניותיו עלו והוא אף הפך לאהוב הקהל.
ברשימת אלה שככל הנראה לא ימשיכו נמצאים פרד פרידיי, פלמאן גלאבוב וניקה חורחלי. בבית"ר מעוניינים לצרף במקום אלה שני זרים בעמדות הקו האחורי והכנף, וחלוץ ישראלי.
מי שצפוי לעזוב הוא ירדן שועה, בעקבות תחושת מיצוי של שני הצדדים. מי שיישאר לעונה נוספת בתנאי שיקצץ בשכרו הוא דור מיכה. זוהר זסנו, גרגורי מורוזוב וטימוטי מוזי ישארו. בן ביטון, אוראל דגני, אדי גוטליב וייתכן שגם אופיר קריאף – יעזבו.