אחרי שעברה בקלילות את המרון ספרטנס בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות עם 1:6 בסיכום שני המשחקים, מכבי חיפה תארח הערב (20:30) את מחזיקת הגביע בית"ר ירושלים למשחק "אלוף האלופים" - קרב על התואר הראשון לעונה.
מסאי דגו, שמחפש תואר ראשון כמאמן בוגרים, יעלה את ההרכב החזק שלו, למרות שביום רביעי (20:00) תתארח קבוצתו אצל אלופת מולדובה שריף טירספול למשחק בסיבוב המוקדמות השני של הצ'מפיונס. פייר קורנו שנפצע בקרסול מול המרון בספק גדול ודגו לא צפוי לסכן אותו, אך מי שצפויים לחזור להרכב של הירוקים הם צ'ארון שרי, פרנצדי פיירו, דולב חזיזה ושון גולדברג.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו מול שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו מול שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה
נפגשים שוב. פיירו וסילבה
(צילום: ראובן כהן)
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
רוצה תואר ראשון כמאמן בוגרים. דגו
(צילום: עוז מועלם)
דגו עבד על פנדלים לקראת המשחק הערב והזהיר את שחקניו מהמהירות של שחקני ההתקפה של בית"ר. "זה משחק על תואר אז ברור שכולם מבינים את חשיבות המשחק, נבוא כדי לסמן וי ולהביא תואר נוסף למועדון", אמר שחקן בקבוצה.

סימני השאלה של בית"ר

כחודשיים אחרי שזכתה בגביע המדינה בסמי עופר, אותו משחק שבסופו לא הייתה הנפת גביע בגלל הפריצה של אוהדיה לדשא, בית"ר ירושלים תשוב הערב לאצטדיון בחיפה.
אחרי ההצלחה היחסית בעונה שעברה, בית"ר מתייצבת למשחק הערב עם הרבה סימני שאלה. מלך שערי הקבוצה בעונה הקודמת דנילו אספרייה כבר עבר לצסק"א סופיה, יון ניקולאסקו צפוי לעזוב, ירדן שועה מתעקש לעבור וטרזי תומא מסרב כרגע להאריך חוזה.
ליוסי אבוקסיס תהיה הרבה עבודה עם שחקנים שהגיעו הקיץ לבית"ר אחרי שנפלטו מהקבוצות שלהם: דור מיכה שעבר מהפועל באר-שבע, בן ביטון ואדי גוטליב שהגיעו מהפועל ת"א, יובל אשכנזי משנפלט מכבי נתניה, גידי קאניוק שהגיע מהפועל חיפה וטימוטי מוזי, שירד מליגת העל בכל אחת משלוש העונות הקודמות.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
"כרגע אנחנו עוד בונים את הקבוצה"
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו אחרי עונה מאוד קשה וכשנדע מה הסגל הסופי שלנו נוכל לדבר על המטרות", הסביר אבוקסיס לקראת העונה. "אנחנו צריכים להיות מאוד מציאותיים, אנחנו נדע איך להתנהל על פי הסגל הסופי שלנו. כרגע אנחנו עוד בונים את הקבוצה ורוצים לצרף שלושה או ארבעה שחקנים משמעותיים להרכב. אחרי שנעשה את זה נוכל לדבר יותר על העונה הזו".
בית"ר תתארח בחמישי (20:30) אצל פאוק סלוניקי למשחק קשה מאוד במסגרת הסיבוב השני של הקונפרנס-ליג. היא עוד תצרף לפחות בלם וקשר אחורי זרים ושני שחקני התקפה על חשבון אספרייה וניקואלסקו. היא רחוקה מלהיות במצב טוב, אבל אבוקסיס אוהב להגיע למשחקים על תואר מעמדת האנדרדוג.
פורסם לראשונה: 11:38, 22.07.23