שלב הפלייאוף בקונפרנס-ליג הסתיים הערב (חמישי) ונקבעו שבע היריבות שמתוכן אחת תפגוש את מכבי ת"א בשמינית הגמר. הקבוצה השמינית היא מכבי חיפה, והיא לא יכולה לעלות בהגרלה מול הצהובים, מאחר שבשלב זה שתי קבוצות מאותה מדינה לא יכולות להיפגש.
בין השמות ניתן למצוא את איאקס, שעברה את בודה גלימט הנורבגית עם ניצחון 1:2 בחוץ בתום הארכה (2:2 במשחק הראשון). במועדון הפאר מהולנד סובלים מעונה נוראית, ונמצאים במקום החמישי בלבד בליגה במרחק 26 נקודות מפ.ס.וו שבמקום הראשון ו-16 נקודות מהמקום השני, שמוליך לליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
שחקני אייאקס חוגגים
שחקני אייאקס חוגגים
יפגשו את מכבי ת"א בשמינית הגמר? שחקני איאקס חוגגים
(EPA/Mats Torbergsen)
2 צפייה בגלריה
שחקן אוניון סן ז'ילואז מוחמד אמורה
שחקן אוניון סן ז'ילואז מוחמד אמורה
בכושר מצוין. מוחמד אמורה מאוניון סן ז'ילואז
(LAURIE DIEFFEMBACQ / BELGA / AFP)
על אף העונה החלשה, באיאקס משחקים מספר שחקנים טובים מאוד, כמו סטיבן ברחווייס ובראיין ברובי, כאשר עוזר המאמן שלה הוא מייקל ולקאניס, שהתחיל את העונה על הקווים בהפועל ת"א (ואף ספג 5:0 משפיל מהצהובים בדרבי).
קבוצה נוספת שיכולה לפגוש בשמינית הגמר את מכבי ת"א היא אוניון סן ז'ילואז, שעשויה להיות היעד הבא של ענאן חלאילי, ועברה בפלייאוף את איינטרכט פרנקפורט הגרמנית. בקבוצה משחקים קווין מק אליסטר, אחיו של אלוף העולם אלכסיס מק אליסטר מליברפול, וגם מוחמד אמורה האלג'יראי שהצטרף הקיץ וכבש עד כה 19 שערים בכל המסגרות (17 בליגה הבלגית). שחקן בולט נוסף הוא הקשר, קמרון פוארטס השווייצרי, שבישל העונה 13 פעמים בליגה.
עוד יריבה אפשרית היא אולימפיאקוס, שחלפה על פני פרנצווארוש של מוחמד אבו פאני (0:2 בסיכום). האדומים נמצאים במקום הרביעי בליגה היוונית, במרחק של חמש נקודות מא.א.ק שבמקום הראשון. שחקניה המובילים הם איוב על קראבי המרוקאי, שכבש 10 שערים העונה, ודניאל פודנס, ששיחק ארבע שנים בוולבס מהפרמייר-ליג, ובמאזנו 7 שערים.
שאר הקבוצות שעשויות לפגוש את מכבי ת"א בשלב הבא: סרבט ז'נבה (שווייץ), דינמו זאגרב (קרואטיה), מולדה (נורבגיה), שטורם גראץ (אוסטריה).