האם מכבי חיפה בדרך לחיזוק בחלון ההעברות הקרוב? הקבוצה של מסאי דגו מנהלת מו"מ מתקדם עם הפועל ת"א לגבי מעברו של הישאם לאיוס, כשהגישה לה אתמול הצעה רשמית של מיליון אירו.
במכבי חיפה מבינים את הקושי בכל הנוגע להבאת שחקנים זרים לארץ ולכן מנסים להתחזק דרך השוק הישראלי. בהפועל ת"א לא צפויים לעמוד בדרכו של לאיוס, שהאריך רק בקיץ האחרון את חוזהו בוולפסון, אולם נראה כי תבקש סכום גבוה יותר.
3 צפייה בגלריה
הישאם לאיוס
הישאם לאיוס
יעבור לכרמל? הישאם לאיוס
(צילום: עוז מועלם)
מי שעוד עשוי להישאר בקבוצה הוא דיא סבע. אתמול העלה השחקן פוסט מתנצל שמשאיר הרבה מאוד סימני שאלה לגבי עתידו. למרות שדגו כבר הבהיר באופן הכי ברור שהקשר לא בתוכניות המקצועיות של הירוקים, נראה שיש "פירצה" לסולחה בין הצדדים.
סבע מאוד רוצה לחזור ולהיות חלק מהקבוצה. מה עוד שסוכניו לא מצליחים למצוא לו קבוצה שתשלם לו ולמכבי חיפה את הסכומים הגבוהים בחוזה שלו. נראה שהפוסט ריכך מעט את ראשי המועדון, שכן המטרה העיקרית היא שהקהל - שכל כך זועם על סבע - יקבל אותו בחזרה. גורמים המקורבים לשחקן מנסים לתאם פגישה נוספת במטרה להחזיר אותו לסגל.
3 צפייה בגלריה
סבע
סבע
תהיה סולחה? סבע
(צילום: עוז מועלם)

"הזכרנו לכולם מי האלופה"

בתוך כך, הירוקים חגגו את הניצחון הגדול שהשיגו אתמול - 0:3 על הפועל חיפה בדרבי. זה היה משחק לא פשוט כלל עבור הירוקים שהגיעו עם סגל חסר מאוד וללא שחקנים משמעותיים כמו עלי מוחמד, שון גולדברג, דניאל סונדגרן, דולב חזיזה וכמובן סבע.
דגו הרוויח, לעומת זאת, את ליאור רפאלוב, שכבש צמד והיה נהדר. "הספידו אותנו מוקדם מדי", אמר גורם בקבוצה. "שכחו שעברנו לא מעט שינויים העונה ולא מעט שחקני מפתח עזבו. הזכרנו לכולם מי האלופה".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב
שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב
"מביא איתו הרבה מאוד ניסיון, חוכמה ולב". רפאלוב
(צילום: גילי נחושתן)
רפאלוב זכה לשבחים גדולים מאוד על היכולת שהציג: " ליאור הוא שחקן חכם שאין כמוהו בכדורגל שלנו, הוא מביא איתו הרבה מאוד ניסיון, חוכמה ולב. הוא הוכיח שיש לו הרבה מאוד מה לתרום לקבוצה ".
לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד ברביעי הקרוב בסמי עופר הירוקים מקווים שלפחות מוחמד יוכל לשחק, אך בקבוצה לא יאיצו בו לחזור על מנת שהפציעה לא תחריף. דגו, שזכה לשבחים גדולים מאוד על ההרכב שהעמיד בדרבי, יצטרך לנווט את הסגל ולחלק דקות משחק על מנת לא לגרום לעומסים בעקבות הלו"ז הצפוף של הקבוצה.