למרות ציפיות מוקדמות, מאמן נבחרת ישראל אלון חזן לא תרגל גם באימון המסכם את ההרכב הפותח שלו לקראת מפגש חצי-גמר פלייאוף היורו הערב (חמישי, 21:45) מול איסלנד. נכון לעכשיו נראה כי לפחות שמונה שחקנים כבר משובצים על הלוח, וההתלבטות היא לגבי שלוש עמדות עליהן מתמודדים שישה שחקנים.
ההגנה מבחינת חזן היתה נעולה עוד לפני ההתכנסות, השוער עומרי גלזר, הבלמים שון גולדברג ומיגל ויטור יחד עם המגינים אלי דסה ורוי רביבו, אליהם אפשר להוסיף שלושה אחרים - הקשר דור פרץ, והחלוצים ענאן חלאילי וערן זהבי. לגבי יתר העמדות, ישנה התלבטות של המנהל המקצועי יוסי בניון וחזן, שיקבלו החלטה סופית במהלך היום.
4 צפייה בגלריה
חזן
חזן
מתלבט או שומר את הקלפים קרוב לחזה? חזן והשחקנים
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
ההתלבטויות העיקריות הן סביב שני שחקני הקישור הנוספים לצידו של פרץ, כשחמישה שחקנים נאבקים על שני מקומות: במידה ויפתחו עם שני קשרים אחוריים, יהיה זה דור פרץ יחד עם נטע לביא או מוחמד אבו-פאני. במקרה כזה לאוסקר גלוך יהיה סיכוי גבוה יותר לפתוח.
במידה ופרץ יפתח לבד כקשר אחורי ושני שחקנים קדמיים התקפיים יותר יחד איתו, ההתלבטות תהיה בין גבי קניקובסקי, גדי קינדה ואוסקר גלוך. בחלק הקדמי יש התלבטות לגבי הכנף השמאלית בין דור תורג'מן, ששיחק בעמדה זו במהלך קמפיין מוקדמות היורו, וליאל עבדה, למרות שהוא לא משחק בעמדה זו, אלא בכנף ימין או חלוץ.
4 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
בסימן שאלה. גלוך
(צילום: EPA/Robert Ghement)
למרות שייתכן כי המפגש עם איסלנד יגיע עד לבעיטות עונשין מ-11 מטר, כמו במקרה של הנבחרת הישראלית שבפעם האחרונה הגיעה למעמד כזה מול סקוטלנד, חזן בחר שלא לתרגל פנדלים בסיום האימון, אולם חלק מהשחקנים תרגלו בעיטות במהלכו.
"הגענו למשחק שאין ממנו דרך חזרה, אין יותר גלגל הצלה", אמרו שחקנים בנבחרת ישראל. "יש לנו הזדמנות לנצח את איסלנד שהיא ברמה שלנו - ואז נגיע למכשול הרבה יותר גדול. אנחנו נמצאים שני משחקים מעליה ליורו, הגיע הזמן שפעם אחת נעשה את זה".