הפועל ת"א תארח מחר (שבת, 20:00) את בית"ר ירושלים לקרב תחתית חשוב. מאוד חשוב. האדומים במקום ה-14 בטבלה עם 27 נקודות, ארבע פחות מבית"ר שבמקום ה-13.
במועדון ישנו לחץ עצום לקראת המשחק הקריטי בפלייאוף התחתון - ורגע לפני, האדומים ספגו גם מכה לא פשוטה. השוער אמיליוס זובאס נפצע בברכו באימון המסכם של הקבוצה (וטס לטיפולים בליטא) ומי שיעמוד בין הקורות מול הירושלמים יהיה רוי ברנס בן ה-23, שהקיץ שב מהשאלה בבית"ר/שמשון ת"א מליגה א'.
2 צפייה בגלריה
זובאס
זובאס
זובאס
(צילום: עוז מועלם)
הפועל העבירה ביממה האחרונה 3,500 כרטיסים בלבד לטובת אוהדי בית"ר, שמתכוונים להגיע במספרים רבים ולכן תהיה היערכות משטרתית גדולה מאוד לקראת המשחק. בין היתר מחשש לזליגת אוהדי בית"ר, בין היתר, גם לשער 8, שהכניסה אליו תהיה בחולצה אדומה בלבד.
אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון תחת יוסי אבוקסיס, עם 18 אחוזי הצלחה בלבד ושלושה שערי זכות, המאמן שעזב את בית"ר לפני חודשיים וחצי יהיה במרכז העניינים בבלומפילד. כמאמן בית"ר, אבוקסיס הפסיד וניצח את הפועל העונה, כשברור מבחינת האדומים כי מדובר במשחק קריטי.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס באימון הפועל ת"א
יוסי אבוקסיס באימון הפועל ת"א
אופטימי. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
"רכישה? לא חושב על זה בכלל", אמר אבוקסיס אתמול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "יש לנו הרבה דברים לתקן בקבוצה ואנחנו מתעסקים בזה. לא שוחחתי עם דייויד מינצברג בשבוע האחרון. אף אחד לא מתעסק בזה. אנחנו כל כך עסוקים בכדורגל ובאיך להשתפר".
על המצב הקריטי של הפועל ת"א בטבלה, הוסיף אבוקסיס: "אם לא הייתי מאמין שאפשר - לא הייתי מנסה להמשיך. יש לנו את היכולת לעשות את זה. אנחנו בתקופה רעה מאוד, אבל מאמין בשחקנים".
"זה משחק שאם ננצח פה, אנחנו יכולים לצאת לדרך חדשה בעיתוי הכי חשוב, כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה. אם נפסיד, נהיה בבעיה קשה מאוד", אמרו בהפועל.