דניאל פרץ יערוך ככל הנראה מחר (חמישי, 20:00) את משחקו האחרון במדי מכבי ת"א. הוא צפוי לפתוח בין הקורות של הצהובים מול צליה הסלובנית בשלב הפלייאוף בקונפרנס ליג ואז לצאת לגרמניה ולחתום בבאיירן מינכן.
"אני לא טיפש. זה די ברור מה קורה ומה אומרים", סיפר מאמן מכבי ת"א, רובי קין, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אבל כל עוד דניאל פה, ועד שהוא לא חתם ויצא מהבניין שלנו, אז הוא שחקן של מכבי. דניאל אצלנו, הוא מתאמן, הוא מקצוען אמיתי, הדבר הטוב במצב הזה שאני כבר הייתי בו".
1 צפייה בגלריה
קין
קין
מבין את העסק. קין
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, על-פי דיווח הבוקר של העיתונאי המוערך, פבריציו רומאנו, עסקת דניאל פרץ לבאיירן מינכן סוכמה והוא יעבור בימים הקרובים לאימפריה הגרמנית.
"אני מבין איך מרגישים, והדבר הכי חשוב במצבים כאלה זה כמה אתה יכול להיות חזק מנטלית", הוסיף המאמן. "כמה אתה יכול להיות קשוח עבור חבריך לקבוצה, וכמה אתה יכול לתת עבור הקהל שלך כי אתה שחקן שלהם עד שאומרים לך אחרת".
הקפטן שרן ייני, שנכח גם הוא במסיבת העיתונאים, אמר: "דניאל הולך לשחק מחר. הוא מקצוען, גבר, ווינר ויש לו את האופי שאנחנו אוהבים. הוא ייתן את הכול מחר כדי שנשיג את התוצאה הטובה ביותר. שמחים עבורו מאוד ומכבי ת"א תביא עוד שוער במקומו ואני בטוח שגם השוער הזה יהיה שוער טוב".