מכבי חיפה נתנה הערב (רביעי) הצגה בסמי עופר וניצחה 2:3 את הכוכב האדום בלגרד במשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות. המשמעות היא שהירוקים רחוקים רק 90 דקות מההעפלה לליגת האלופות, אם ישלימו את המשימה ולא יפסידו בגומלין בסרביה בשלישי.
המאמן ברק בכר אמר בסיום: "משחק מטורף עם קצב מטורף, חזרנו בצורה מאוד מרשימה. זה היה אחד המשחקים הגדולים של המועדון. אני מאוד גאה בשחקנים שלנו, עלינו למחצית השנייה בצורה מרשימה אחרי פיגור. אבל זאת רק המחצית, אנחנו הולכים לשחק במשחק מאוד קשה בשבוע הבא. היינו שמחים אם היו דוחים את המשחק מול בני סכנין, זה חשוב לכל הכדורגל הישראלי אבל לא מבינים את זה וזה כואב. כמה אני רוצה לעלות לליגת האלופות מאחד עד עשר? אלף".
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי חוגג
(צילום: אלעד גרשגורן)
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
הירוקים בטירוף
(צילום: אלעד גרשגורן)
צ'ארון שרי הוסיף: "זה היה משחק מדהים, מאוד נהניתי. זה מרגיש מצוין לנצח במשחק כזה. יש לנו משחק גדול בשבוע הבא ואנחנו צריכים להמשיך. אני מקווה שנעלה. זה היה משחק משוגע. אנחנו צריכים לבוא עם אותה אנרגיה בשבוע הבא. אנחנו קבוצה יותר טובה מהכוכב האדום בלגרד. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו רוצים לעלות". פרנצדי פיירו סיכם: "הצלחנו לשנות את הגישה שלנו במחצית השנייה ולנצח. יש לנו עוד משחק, והוא יהיה קשה מאוד. כל הקבוצה תיתן את הכל. היה מאמץ גדול מאוד מצד כולם".