ולדימיר איביץ' סיכם את תנאיו בקבוצה הרוסית קרסנודאר, והחתימה על החוזה צפויה להתרחש בימים הקרובים. כך מדווח הערב (שישי) האתר הרוסי "ספורט". לפי הדיווח, איביץ' יוצג כמאמן החדש של קרסנודאר בימים הקרובים.
הדיווח הרוסי מאשר את הפרסום ב-ynet לפיו קרסנודאר הציעה לאיביץ' חוזה של יותר ממיליון אירו לעונה. גם בתקשורת הסרבית נכתב כי העסקה בדרך להיסגר ואיביץ' יהיה המאמן הבא של קרסנודאר.
1 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
איביץ'. בדרך לתחנה חדשה
(צילום: עוז מועלם)
המאמן הסרבי חתום על חוזה במכבי ת"א לעוד שנתיים וחצי, שבהן ירוויח 800 אלף אירו לעונה למקרה שאכן ירצה לעזוב, בקריית שלום החלו בחיפוש אחרי מחליף וקרסנודאר תצטרך לפצות את הצהובים כדי לקבל את איביץ'.
תחת הובלתו של איביץ', מכבי ת"א השיגה העונה בליגה 32 נקודות מתוך 42 אפשריות, והיא נמצאת במרחק ארבע נקודות ממכבי חיפה שבפסגה. המאמן זכה עם מכבי ת"א בשתי אליפויות רצופות (2018/2019, 2019/2020) ואז עזב אותה לווטפורד האנגלית ממנה פוטר כעבור ארבעה חודשה. בתחילת העונה כאמור חזר איביץ' למכבי ת"א.
קרסנודאר כאמור במקום השביעי בליגה הרוסית אחרי 17 מחזורים. לפי אתר "טרנספרמרקט", שווי השוק של שחקניה מוערך ב-64 מיליון יורו, השישי בגודלו בליגה הרוסית. היא רשמה ניצחון בודד בשבעת המחזורים האחרונים. המועדון שהוקם רק ב-2007 מעולם לא זכה באליפות, והישג השיא שלו הוא המקום השלישי בשתי עונות שונות.