יו"ר ההתאחדות לכדורגל החדש שינו זוארץ והמנכ"ל יוסי שרעבי סיכמו הערב על סיום תפקידו של שרעבי בתקופה הקרובה. קרן בן נשר, יו"ר הפועל עכו, מועמדת להחליפו בתפקיד.
"אני רוצה להודות ליוסי שרעבי על עשייתו לטובת ההתאחדות לכדורגל, על התרומה שהשיא לארגון ועל יוזמות רבות ונחוצות שהוביל", אמר זוארץ. "בכוונתי לפרסם בחודשים הקרובים קול קורא עם הקריטריונים המחייבים לתפקיד המנכ"ל ולהקים ועדה שתבחר את האיש/ה המתאימים לתפקיד התובעני, המרכזי והחשוב כל כך של מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. לבקשתי, יוסי ימשיך להיות אתנו כל הזמן הזה ולתרום מניסיונו ומיכולותיו".
1 צפייה בגלריה
מנכ"ל ההתאחדות יוסי שרעבי
מנכ"ל ההתאחדות יוסי שרעבי
""היתה לי זכות גדולה להוביל את ההתאחדות". שרעבי
(צילום: עוז מועלם)
שרעבי: "היתה לי זכות גדולה להוביל את ההתאחדות בתפקיד המנכ"ל בשנתיים האחרונות, להכיר לעומק את עולם הכדורגל ואת החשיבות החברתית, הלאומית והספורטיבית הגדולה שלו. ההחלטה נעשתה מתוך הערכה הדדית, בחברות ביני ובין היו"ר הנכנס ומתוך רצון אישי שלי אחרי עשרות שנים בשירות הציבורי לפעול באפיקים חדשים ומאתגרים. אמשיך בתפקידי כמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל עד שיימצא בעל/ת התפקיד הראויים ביותר להוביל יחד עם שינו את ההתאחדות ואת הכדורגל שלנו, וכפי שהבטחתי ליו"ר אמשיך לעמוד לרשותו גם בעתיד ככל שיידרש".