יותר דרמטי מהמשחק שהיה בטרנר הערב (שבת) כמעט לא יכול להיות. ניתן היה לדמיין שתהיה שביעות רצון בהפועל באר-שבע אחרי שהקבוצה השיגה את ניצחון הליגה השביעי ברציפות שלה בליגה, עם 2:3 נהדר על בית"ר ירושלים, אך בסיום המשחק המאמן אליניב ברדה בעיקר נראה טרוד מהעובדה שהקבוצה איבדה יתרון כפול.
רמזי ספורי שוב כבש מול הירושלים (5) ומבצע אישי של אדריאן פאון (53) קבע יתרון כפול לאדומים, ירדן שועה צימק בפנדל (66) וטרזי תומא השווה (78), אך דור מיכה המחליף כבש את שער הניצחון (87). בזכות הניצחון, האדומים צמודים למכבי ת"א בטבלה עם 35 נקודות וצמצמו זמנית את הפער ממכבי חיפה שבפסגה לנקודה בודדת.
7 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע
שחקני הפועל באר-שבע
חזק בצמרת. שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
7 צפייה בגלריה
אדריאן פאון
אדריאן פאון
כבש שער נפלא. פאון חוגג
(צילום: עוז מועלם )
ברדה אמר בסיום: "אפשר לחלק את המשחק לעד הפנדל ולאחרי הפנדל. הגענו למצבים טובים, שיחקנו טוב וכבשנו, אבל משחק כזה צריך לדעת להרוג. ספגנו את השער וחשבתי שנתרומם ב-1:2 ונבין שלא קרה כלום כי היו דברים טובים, אבל בסופו של דבר ידענו שבית"ר קבוצת התקפה טובה ואחד האתגרים היה לא לספוג. בסוף ספגנו בפנדל ובמתפרצת והיינו צריכים להיות מאורגנים יותר. בסוף ידענו להכריע. המשך ישיר של המונדיאל מבחינת הדרמה".
על ריבוי הניצחונות "הקשים" של הפועל באר-שבע העונה: "אף משחק לא היה לנו קל העונה. גם המשחק מול בית"ר בסיבוב הראשון. בכל מגרש נגיע וננסה לתת את הכל. זה שכל המשחקים דרמטים זה לא תמיד בריא לי ללב".
7 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
"אני לא סופר שום רצף". ברדה
(צילום: עוז מועלם)
על כך שהקבוצה סופרת כבר שבעה ניצחונות רצופים: "לא ידעתי איך נחזור מהפגרה. לי עדיין כואבת ההדחה מהגביע אבל אני לא סופר שום רצף. אני כבר מסתכל על המשחק הבא. כבר הלילה אני רוצה להסתכל על המשחק ולהבין איך איבדנו פיגור כפול".
יוסי אבוקסיס: "עשינו משחק טוב. חזרנו מפיגור של שני שערים במשחק כזה, זה לא פשוט. היינו קרובים לעשות ה-2:3. זה מאכזב מאוד כי לא הגיע לנו להפסיד. התחלנו רע מאוד את המשחק והתחלנו רע מאוד את המחצית השנייה, אבל הראינו הרבה אופי ואני גאה בשחקנים שלי.
על הבעיות בהגנה: "בסיבוב הראשון גם לא כבשנו, אז יש שיפור גדול. הראינו הרבה אופי. הם עשו את ה-2:3 בהתקפה הראשונה שלהם מאז הגול השני. אני חושב שברוב המשחק ההגנה היום הייתה לא רעה. זה גם קשור ליכולת האישית שלהם, הגול השני שלהם היה יפה מאוד". על חלון ההעברות: "אנחנו צריכים לשפר כמה דברים. אנחנו נשאיר את העמדות לעצמו כי יש שחקנים שמשחקים וזה דברים שלא צריך להגיד כרגע". על מחיאס: "מאכזב מאוד. כל כך הרבה דיברנו עליו שאין לי כוח לדבר על זה. בוא נדבר על השחקנים שכן נמצאים פה".
7 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
"לא הגיע לנו להפסיד". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
דור מיכה: "ידענו כמה שהמשחק הזה חשוב וקריטי. זה שלב של העונה שהכול צפוף ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות, בטח לא בבית. השוויון שיבש לנו את המשחק וב-2:2 זה היה יכול ללכת לפה או לשם ואני שמח שנפל בחלקי לכבוש את שער הניצחון. זה היה נראה כמו משחק קל עד הפנדל שהגיע משום מקום. לפני הפגרה התייצבנו ושמרנו על רשת נקייה מספר פעמים. אנחנו צריכים לחזור לכושר שהיינו בו לפני הפגרה וזה תמיד טוב לתקן את הדברים אחרי ניצחונות".
7 צפייה בגלריה
דור מיכה שחקן הפועל באר-שבע
דור מיכה שחקן הפועל באר-שבע
"צריכים לחזור לכושר שהיינו בו לפני הפגרה". מיכה
(צילום: עוז מועלם)
על היכולת האישית שלו אמר מיכה: "לא היו יותר מדי משחקים עד עכשיו. הרבה פעמים התחלתי על הספסל, יש תחרות גדולה מאוד בחלק הקדמי וקורה מדי פעם שאני על הספסל. מה שחשוב הוא לעשות את המקסימום גם כשאתה עולה מהספסל. המטרה בהפועל באר-שבע היא תמיד להתמודד על האליפות. הוכחנו העונה שאנחנו ראויים ויכולים לנצח כל קבוצה. אנחנו צריכים להשתפר, אבל אני מאמין שאנחנו מסוגלים".
אוראל דגני: "התחלנו את המשחק בצורה לא טובה, הסתבכנו במחצית ובמחצית השנייה שיחקנו כדורגל מצוין, הגענו למצבים והשווינו. חבל שלא ניצלנו את המצבים שלנו כדי לכבוש גם את השלישי. באר-שבע יצאה למתפרצות מסוכנות, כמו שהיא אוהבת, וכבשה את השלישי. אנחנו עובדים על משחק ההגנה, זה משהו שמתחיל מההתקפה ונגמר אצל השוער. אנחנו מנסים לשפר את זה ועובדים קשה על זה. נמשיך לעבוד ובסוף נשפר את משחק ההגנה שלנו. אני ככדורגלן תמיד חושב למעלה ולא למטה, אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה ומשחק ההתקפה, צריכים להשתפר בכל הפרמטרים".
7 צפייה בגלריה
אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים
אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים
"צריכים להשתפר בכל הפרמטרים". דגני
(צילום: עוז מועלם)
7 צפייה בגלריה
אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים
אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)

12 אוהדים נעצרו

משטרת מרחב הנגב מסרה כי 12 אוהדים נעצרו בסיום המשחק בין ב"ש לבית"ר בעקבות הפרות סדר ושימוש בפירוטכניקה.
בהודעת המשטרה נכתב: "במהלך שמירת הסדר לאחר סיום משחק הכדור רגל באצטדיון טרנר משטרת ישראל ביצעה מעצרם של 12 חשודים במעורבות בהפרת הסדר בין קהלי אוהדים וחשוד בשימוש בפריט פירוטכני במהלך המשחק. החשודים יובאו לשימוע בפני קצין משטרה בתחנת באר שבע. אנו רואים בחומרה כל אירוע הפרת סדר ובפרט הפרת הסדר בספורט ונפעל למיצוי הדין כנגד המעורבים, כך נמסר מהמשטרה".