במכבי ת"א אמנם כבר התקבלה החלטה להמשיך עם רובי קין בעונה הבאה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, אולם המאמן האירי ממשיך להתעקש להשאיר את עתידו בקריית שלום מעורפל. "זה לא הזמן לדבר על העתיד שלי", אמר קין אתמול (שני) אחרי ההפסד השלישי בלבד של הצהובים העונה בליגת העל - 1:0 בטרנר להפועל באר-שבע, שהותיר את הפער בפסגת ליגת העל על שבע נקודות בלבד. "אני עקבי לגבי מה שאמרתי כל העונה, אין מה לדבר על זה".
אחרי המחצית השנייה הפושרת בתיקו בבלומפילד מול מכבי חיפה בשבוע שעבר, מכבי ת"א הציגה אתמול את אחד ממשחקיה החלשים העונה כשכמעט ולא הגיעה להזדמנויות. הביקורת על ניהול המשחק של קין, ששוב איחר בחילופים, חזרה על עצמה, כשהחיסרון של אחד מהשחקנים החשובים ביותר העונה, יוריס ואן אובריים, בלטה.
2 צפייה בגלריה
קין
קין
ימשיך בקריית שלום? קין
(צילום: עוז מועלם)
"בלי ואן אובריים ובערב שמילסון חלש, אין לנו הרבה מה למכור", הודו במכבי. מי ששוב הציג משחק חלש במיוחד היה ערן זהבי, כשהקפטן נראה עצבני מאוד וגם ספג כרטיס צהוב חמישי העונה (יחמיץ את המשחק הקרוב מול הפועל חיפה). מי שיחליף אותו בהרכב הוא דור תורג'מן, שנכנס אתמול לדקות הסיום בלבד. החשש במכבי ת"א הוא שוב מאיבוד פער של 10 נקודות למכבי חיפה, כמו שכבר קרה מוקדם יותר העונה. "רק שהתסריט ההוא לא יחזור", אמרו שחקנים בקבוצה.
קין נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק. "היו יותר מדי שחקנים מתחת לרמה הרגילה. צריך 7,8,10 שחקנים ברמה גבוהה ולא היה לנו את זה", הסביר האירי, "בואו נהיה ברורים, גם לבאר-שבע לא הגיע לנצח את המשחק, פשוט מזל רע. מה שטוב בכדורגל הוא שיש את המשחק הבא ואתה יכול להתאושש מהר. ברור שיש לחיפה דרייב. ניערך מחדש ונמשיך קדימה. לא השתנה כלום בפרספקטיבה שלי".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
ייעדר מול הפועל חיפה. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
השופט יגאל פריד התייחס לטענות מכבי ת"א כי מיגל ויטור היה בעמדת נבדל לפני שאנריק סאבוריט הכשיל אותו ברחבה: "זיהינו עבירה של סאבוריט על מיגל ויטור, עוזר השופט החליט שלא הייתה עבירת נבדל. שופט המסך בדק את האירוע, איבחן עבירה ואישר לי את ההחלטה, לאחר מכן בדק האם היה נבדל. לא הייתה לצוות ה-VAR שום אפשרות לאבחן האם באופן ודאי של 100 אחוז היה נבדל ברגע המסירה".