בהנהלת הפועל ת"א זועמים על בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, שסירב למכור כרטיסים ב-65 שקלים, כפי שהיה במפגש הקודם בין הקבוצות. בעקבות כך, נאלצו האדומים לסבסד אתמול (שבת) עבור אוהדיהם את מחיר הכרטיס. בקבוצה כעסו גם על ההחלטה להקצות להם 1,700 כרטיסים בלבד, כשבכל האצטדיון היו רק כ-7,000 אוהדים, כמחצית מהכמות המותרת לפי הנחיות פיקוד העורף.
"חזרתי אחרי כמעט חודשיים מעזה, ובאפטר שקיבלתי רציתי לראות את הפועל ת"א שלנו, אבל מר פוסטים בפייסבוק (הכוונה לסגל), שמשחק אותה כמי שמביא משהו אחר או חדש לכדורגל, מתנהג בצורה כזו מביכה ומזלזלת", אמר א', קצין צנחנים שהגיע לנתניה וקיווה למצוא לעצמו מקום, "אין שום כבוד לוחמים, עכשיו נחזור לעזה מבלי שראינו משחק". בנתניה סירבו להגיב לדברים.
2 צפייה בגלריה
נתניה סירבה למכור כרטיסים ב-65 שקלים. סגל
נתניה סירבה למכור כרטיסים ב-65 שקלים. סגל
נתניה סירבה למכור כרטיסים ב-65 שקלים. סגל
(צילום: ראובן שוורץ, ONE)
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון. שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
אחרי ההפסד 2:1 לנתניה, הפועל ת"א סופרת כבר משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, ושוב המנהל המקצועי חן סול והמאמן בורחה למה ספגו ביקורות. בשלושת המחזורים הבאים מחכות לה יריבות חזקות מאוד, בדמות הפועל באר-שבע (בית), מכבי ת"א (חוץ) ובית"ר ירושלים (בית).
עומרי אלטמן נפצע וייבדק, והחשש הוא לקרע בשריר האחורי שיגרום לו להיעדר כמספר שבועות מהמגרשים. השחקן המאכזב ביותר בהפועל לאחרונה הוא הישאם לאיוס: "הוא לא יודע מתי למסור, מתי לבעוט או מתי להעביר, הוא חושב רק על עצמו", אמרו עליו שחקנים בקבוצה.